عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جمهوری اسلامی با رأفت اسلامي با سران فتنه برخورد کرد؛ فتنه 88 امتحانی در جمهوری اسلامی بود که عده ای از آن مردود شدند و به افراد مردود پست مدیر کلي نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره برخی اظهار‌نظرها مبنی بر بخشش فتنه‌گران با بيان اينکه فتنه گران راهي جز توبه و اعلام برائت از فتنه 88 ندارند، اظهار داشت: بازگشت سران فتنه به نظام و ورود آنان به جامعه انقلابی خطرناک است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: فتنه گران به اپوزیسیون نظام تبدیل شدند و با اقدامات بر‌اندازانه خود، دشمنان ملت ایران را شاد کردند.

وی با بیان اینکه بعد از رحلت حضرت امام خمینی(ره) باطن شیطانی برخی چهره‌ها آشکار‌شد، افزود: فتنه‌گران و سران آنان مهره‌های سوخته‌ای هستند که از آزمون انقلاب اسلامی مردود شده‌اند.

حجت الاسلام شجونی تصریح کرد: سران فتنه به کشور و مردم خیانت کردند و کسی نیز در انتظار بازگشت آنان نیست.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به هم سو شدن فتنه گران با آمریکا و غرب در جریان فتنه 88، گفت: آمریکایی‌ها به خیال باطل خود گمان می‌کردند که در فتنه 88 می‌توانند فاتحه نظام را بخوانند، اما ایستادگی مردم در صحنه، روياي آنان را به کابوسی وحشتناک تبدیل کرد.

حجت الاسلام شجونی در ادامه با تأکید بر اینکه افرادی که از بازگشت فتنه گران حرف می‌زنند در حقیقت با اهداف امام خمینی (ره) آشنا نیستند، اظهار داشت: امام (ره) فرمودند اگر فردی دزدی کرد و سپس به این نتیجه رسید که باید توبه کند، ما توبه او را می‌پذیریم اما دیگر وی را وزیر امور اقتصاد و دارایی نمی‌کنیم لذا بازگشت فتنه‌گران به معنای توطئه جدید است.


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه سران فتنه خائن و وطن فروش هستند، ادامه داد: فتنه گران با اقدامات و اعمال ننگین خود نظام را زیر سوال بردند.

وي مقایسه فتنه گران با برادران حضرت یوسف را  غلط دانست و گفت: بنی امیه نیز امام حسین(ع) را با پسر نوح مقایسه می‌کرد.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با اشاره به اینکه اگر سران فتنه کارهایی را که در کشورمان انجام دادند در آمریکا انجام می‌دادند مطمئنا بدون محاکمه کشته می شدند و یا در زندان‌های گوانتانامو سال‌ها زندانی می‌شدند، خاطر نشان کرد: اما جمهوری اسلامی با رأفت اسلامي با سران فتنه برخورد کرد؛ فتنه 88 امتحانی در جمهوری اسلامی بود که عده ای از آن مردود شدند و به افراد مردود پست مدیر کلي نمی‌دهند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شجونی ، فتنه ، نظام ، ایران ، بازگشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار