فرماندار گرمی با تاکید بر ضرورت حضور تمام مردم در طرح پزشک خانواده گفت: تا کنون 55 درصد جمعیت این شهرستان در این طرح ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / محمود علایی در جلسه بررسی روند اجرایی طرح پزشک خانواده در گرمی افزود: در نظر داریم با معرفی و فرهنگ سازی این طرح 45 درصد باقیمانده را نیز برای حضور در طرح ترغیب کنیم.

به گفته طرح پزشک خانواده می تواند انسجام ویژه ای در حوزه بهداشت و درمان به وجود آورد و از اتلاف وقت شهروندان و هزینه های اضافی مراجعه به پزشک بکاهد.

فرماندار گرمی معتقد است به دلیل ارائه خدمات رایگان پزشکی در سطح اول درمان اجرای این طرح فرصتی برای اقشار محروم و کم درآمد است.

علایی تاکید کرد: اجرای این طرح نیازمند بسیج تمامی دستگاههای اداری است و با یک ابلاغ نمی توان جهش بزرگی در حوزه درمان به وجود آورد.

وی از تمامی دستگاههای اجرایی مرتبط خواست در راستای اجرای بهینه و ترغیب شهروندان به مشارکت مستمر در انجام این طرح ملی نهایت تلاش خود را انجام دهند.

وی همچنین از انتخاب 11 پزشک به منظور اجرای طرح پزشک خانواده در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: این پزشکان متناسب با جمعیت شهرستان و بر اساس اصول اجرایی طرح پزشک خانواده انتخاب شده اند/س 

برچسب ها: اردبیل ، طرح ، پزشک ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.