جدیدترین عکس از سری جدید فیلم جنجالی "پیشتازان فضا" با نام "پیشتازان فضا: در تاریکی" منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود نیوز، در این عکس سه بازیگر اصلی "کریس پاین"، "زاخاری کوئنتو" و "بندیک کامبربچ" را مشاهده می کنید.

قسمت دوم این فیلم باز هم توسط "جی جی آبرامز" کارگردان مطرح سینما کارگردانی می‌شود و دو فیلمنامه نویس "روبرتو اورچی" و "آلکس گورتزمن" فیلمنامه این فیلم را به رشته تحریر درآورده اند.
در خلاصه داستان فيلم آمده است: از پرسنلی که در سفینه "اینترپرایز" کار می کنند درخواست می‌شود سفر فضاییشان را تمام کرده و به خانه هاشان در روی کره زمین برگردند. اما کاپیتان "کرک" تصمیم می گیرد کار خود را ادامه دهد و به به یک شکارچی بسیار قدرتمند انسان تبدیل خواهد شد و هدف اصلی او پیدا کردن فردیست که یک سلاح کشتار جمعی را حمل می کند و قصد ضربه زدن به بشریت را دارد. به این ترتیب خدمه ی سفینه یا باید منتظر مرگ در زمین باشند و یا به کاپیتان "کرک" بپیوندند تا این فرد خطرناک به خواسته هایش که نابودی انسانهای زمین یکی از آنهاست نرسد.
از بازیگران این فیلم می توان به "کریس پاین"، "زاخاری کوئنتو"، "زویی سالدانا"، "آلیس ایوه"، "سیمون پگ" و گکارل آوربان" اشاره کرد.
فیلمبرداری این اثر به اتمام رسیده و این فیلم قرار است در تاریخ 17 می سال 2013 روی پرده برود.
به گفته ی کمپانی پارامونت سازنده ی این اثر ، این فیلم حال و هوایش به کل عوض شده و سری جدید و احیا شده ی فیلم، به صورت پیش‌درآمدی بر قصه کلی این مجموعه خواهد بود./ي2

براي دانلود تريلر اينجا را كليك كنيد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۱۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
بد نیست فیلمش رو هم بزارید.
آخرین اخبار