باشگاه دانش‌پژوهان جوان در اطلاعيه اي شرايط شركت و منابع آزمون المپيادهاي علمي سال تحصيلي92-91را اعلام کرد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران؛‌ در اين اطلاعيه آمده است، زمان برگزاري آزمون‌ها نيمه دوم بهمن امسال خواهد بود و بخشنامه مربوطه به آن‌ متعاقباً به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

از پذيرفته‌شدگان سال اول متوسطه به منظور تشويق و آشنايي بيشتر با آزمون المپيادهاي علمي براي شركت در آزمون مرحله دوم دعوت مي‌شود، اما برگزيدگان تابستاني فقط از ميان دانش‌آموزان پايه دوم و سوم انتخاب خواهند شد بنابراين دانش‌آموزان پايه اول با هر شرايطي فقط مجاز به ثبت‌نام آزمايشي در مرحله اول المپيادها هستند.  

براساس اين گزارش، دانش‌آموزان پايه دوم كه سال تحصيلي91-90در دوره آموزش تابستاني باشگاه دانش‌پژوهان جوان در رشته‌هاي ادبيات، رياضي، زيست‌شناسي، فيزيك، شيمي، نجوم و اختر فيزيك حضور داشته و موفق به كسب مدال‌هاي نقره و برنز شده‌اند، در صورت علاقه‌مندي به شركت مجدد در المپيادهاي علمي ملزم به شركت در همه مراحل آزمون‌هاي سال تحصيلي92-91هستند و فقط در صورت موفقيت به مراحل بعدي راه خواهند يافت.

همچنين دانش‌آموزان پايه دوم دارنده مدال برنز كشوري المپياد كامپيوتر نيز همانند ديگر متقاضيان بايد در مرحله اول و دوم اين المپياد شركت كنند.  
بر اساس تصميم كميته‌هاي علمي فيزيك و ادبي، دانش‌آموزان سال دوم اين رشته‌ها فقط به صورت آزمايشي در آزمون‌هاي مرحله اول و دوم المپيادها شركت مي‌كنند و به دوره تابستاني راه نخواهند يافت.  

جدول شرايط شركت و منابع آزمون‌ المپيادهاي علمي سال تحصيلي92-91در نشانيmedu.ir قابل مشاهده است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.