سرپرست جدید فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای ایران معارفه شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران به نقل ازسايت پهلواني زور خانه اي ، محمدرضا طالقانی، صبح امروز (سه‌شنبه) در معیت بزرگانی همچون عباس زندی، محمد خوش جان، اکبر حیدری، داریوش ارجمند، امیر عرب و دیگر بزرگان ورزش زورخانه ای با حضور در فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای کلید سرپرستی این فدراسیون را در اختیار گرفت.

طالقانی در سخنانی بین علاقمندان و پهلوانان این رشته گفت: دوست نداشتم بیایم، چون خود را در این حد و اندازه‌ها نمی‌دانستم که چنین مسئولیت بزرگی را بردوش بکشم، اما حالا که آمده‌ام در کار خود مصمم هستم.

وی افزود: به دنبال ضرب و زنگ نیستم. چرا که زنگ خودش باید به صدا در بیاید. با ضرب و زنگ کسی بزرگ نمی‌شود، بلکه این کردار و عمل است که بزرگی می‌آورد.

طالقانی ادامه داد: فقط با حرف نمی‌توان کاری انجام داد و باید عمل کرد و این مملکت و ورزش به تلاش احتیاج دارد.

وی درباره اختلاف نظر فدراسیون ملی با فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای در چند سال اخیر، اظهار کرد: ما با ورزش بین‌المللی این رشته هیچ مشکلی نداریم و با کسی هم جنگ و دعوا هم نداریم، من در زمان آقای مهرعلیزاده چند سال کار کرده‌ام و او را انسان با شخصیت و مفید در ورزش می‌دانم. البته اکنون زیر نظر وزارت ورزش و جوانان کار می‌کنم و حالا که آمده‌ام افتخارم این است که تحت نظر این وزارتخانه کارم را انجام می‌دهم.

طالقانی در ادامه تصریح کرد: من باند و گروه مافیایی ندارم و امروز هم تنها آمده ام. هر کجایی که کاری انجام داده‌ام به تنهایی بوده، اما در این ورزش نیاز به اتاق فکر و نظرات بزرگان داریم.

سرپرست جدید فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای کشور همچنین همکاران خود را این گونه معرفی کرد: از محمد خوش جان کسی نمی‌تواند ایرادی بگیرد و من حتی با آقای وزیر او را برای ریاست پیشنهاد کردم، اما خودش نپذیرفت و حالا رسم ادب این است که من از او دعوت کنم به عنوان نایب رییس در کنار من حضور داشته باشد و از امروز این افتخار را دارم که با او همکاری کنم. همچنین از این به بعد هر صحبتی از کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای از زبان داریوش ارجمند به عنوان سخنگوی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای خواهد بود.

وی همچنین ادامه داد: از همه بزرگان درخواست می‌کنم در این راه به من کمک کنند و خواهش می‌کنم از این به بعد به جز صحبت در ورزش پهلوانی صحبت دیگری صورت نگیرد، چرا که ما فقط در جهت اشاعه پهلوانی آمده‌ایم.

طالقانی همچنین درباره محل فدراسیون، اظهار کرد: چون این محل بسیار کوچک است و کارهای فدراسیون بسیار بزرگ یک ساختمان در شان کشتی پهلوانی می‌خواهیم و با آقای وزیر هم صحبت کرده‌ام و ان‌شاءالله امروز با آقای خوش جان به دنبال ساختمانی در شان فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای خواهیم بود.

وی در پایان مسئولان قبلی فدراسیون را دوستان خود دانست و بیان کرد: آقایان صفارزاده و سایرین دوستان من هستند. با کسی مشکلی ندارم و حتی ممکن است تعدادی از عزیزانی که در فدراسیون قبل همکاری می‌کردند همچنان در کنار ما حضور داشته باشند.


برچسب ها: پهلوان ، ایران ، ضرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار