پس از آن که در هفته گذشته خبر دیدار پرویز خزاعی یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین با احمد شهید منتشر شد این بار نیز ژیلا مهدویان یکی دیگر از اعضای این گروهک با وی دیدار کرده است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از موسسه راهبردی دیده بان، پس از آن‌که در هفته گذشته خبری مبنی بر دیدار یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین به نام پرویز خزاعی با احمد شهید منتشر شد، این بار نیز یکی دیگر از اعضا این گروهک تروریستی به همراه دخترش با احمد شهید دیدار کرد.

ژیلا مهدویان یکی از اعضای این گروهک تروریستی که پس از انتخابات به جرم همکاری با صادق نقاش‌کار (عضو گروهک تروریستی منافقین) و در حالی که قصد خارج شدن از کشور و سفر به آلمان را داشت تا طی دیداری با نقاش‌کار برنامه‌های جدید را از وی بگیرد توسط نهادهای مسئول دستگیر می‌شود.

وی به همراه دخترش شیده ترمسی پس از آزادی از زندان به قید وثیقه با همکاری گروهک تروریستی منافقین از کشور می‌گریزند.

مهدویان به همراه دخترش در دیدار با احمد شهید که در برلین صورت گرفته است‌ با طرح دوباره دروغ‌هایی راجع به مسئله حقوق بشر در ایران تلاش کرده است تا در گزارش مغرضانه احمد شهید مطلبی اضافه کند.

وی همچنین در این دیدار درباره منصوره به‌کیش (که خود و تمامی برادرانش عضو گروهک تروریستی منافقین هستند) و همچنین درباره جاسوسانی چون حکیمه شکری و ژیلا کرم‌زاده که اخبار داخل کشور را به گروهک تروریستی منافقین می‌فروختند با احمد شهید گفت و گو کرده است.

گفتنی است که دیدارهای احمد شهید با تروریست‌ها و تاثیر پذیرفتن از کسانی که دستشان تا به خون زنان و کودکان و جوانان این کشور آلوده است، به خوبی غیر علمی و مغرضانه بودن گزارش‌های وی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار