در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم ملی آبهای آرام کشورمان در تهران پیگیری می شود و برخی از قایقرانان به کانکس بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر قایقرانان تیم های ملی آبهای آرام کشورمان تمرینات آماده سازی خود را در تهران پیگیری می کنند و از سال آینده در مسابقات برون مرزی حضور پیدا می کنند.

چند سال پیش بود که مسئولان فدراسیون قایقرانی با هدف فراهم کردن شرایط لازم برای قایقرانان کانکس هایی را در اختیار آنها قرار دادند تا ملی پوشان در زمان استراحت خود از این امکانات استفاده کنند که در آن زمان این اتفاق حواشی زیادی به همراه داشت.

البته پس از آن فدراسیونی ها شرایطی را فراهم کردند تا قایقرانان بار دیگر در خوابگاه حضور پیدا کنند اما در حال حاضر شرایط به حالت قبل باز گشته است و تعدادی از قایقرانان کشورمان بار دیگر به کانکس باز گشتند.

در حال حاضر تعدادی از آنها در خوابگاه مجموعه ورزشی آزادی تهران حضور دارند و بخش دیگری از قایقرانان در کانکس که در مجموعه ورزشی آزادی تهران قرار دارد حضور دارند و در حال حاضر تنها دو قایقران المپیکی کشورمان احمد رضا طالبیان و محسن شادی به همراه مربیان خود در طبه آخر برج قایقرانی که فدراسیون نیز در این محل واقع شده است حضور دارند.

البته پیش از این قایقرانان تیم ملی بانوان در این کانکس ها اقامت داشتند که در زمان نسبت به نبود امنیت کافی گله مند بودند اما در حال حاضر آنها در خوابگاه مجموعه ورزشی حضور دارند  و جای خود را به تیم های آقایان دادند.

اما دیگر امکان حضور قایقرانان در برج قایقرانی وجود ندارد به همین دلیل آنها به کانکس منتقل شده اند و به گفته مسئولان فدراسیون کشورمان دراین کانکس ها امکانات بسیار خوبی قرار دارد و ملی پوشان با مشکلی مواجه نیستند.

 گفتنی است، البته در حال حاضر نیز به نظر می رسد که ملی پوشان با حضور دراین محل مشکلی ندارند و با توجه به اینکه محل دیگری برای اسکان و استراحت قایقرانان وجود ندارند می پوشان فعلا کانکس ها حضور خواهند داشت و دو قایقران المپیکی کشورمان نیز در برج قایقرانی می ماندند./مح
 


 

برچسب ها: آماده سازی ، رئیس ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار