سرمربي تيم فوتسال فرش آرا مشهد اظهار داشت: عليرغم نابساماني محل تمرين با انگيزه پيروزی به شيراز مي رويم تا جايگاهمان در جدول رقابت ها بهتر شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حميد بي غم كه تیمش در یک بازی خانگی در مشهد با پيروزي 3 بر يك مقابل تیم راه ساري در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور 21 امتيازه شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت، اظهار داشت: عليرغم برخي مشكلات در هفته جاري با انگيزه بالا براي پيروزي و صعود به رده سوم، جمعه 24 آذرماه به مصاف تیم ارژن فارس خواهيم رفت.

وي ضمن اشاره به نابساماني محل تمرين تيمش در هفته جاري گفت: در هفته گذشته به دليل انجام عمليات تعويض كفپوش سالن شهید بهشتي مشهد از محل تمرين مشخصي برخوردار نبودیم.

سرمربي تيم فوتسال فرش آرا مشهد با بيان اينكه خرابي زمين بعضي از سالن ها باعث مصدوميت بازيكنان تیم شد، گفت: مجيد لطيفي، محمد بني اسدي و قدرت بهادري به علت مصدوميت در تمرينات 2 روز گذشته تيم شركت نداشته اند و اميدواريم تا 3 روز باقي مانده تا بازي با تیم ارژن فارس با رهایی از مصدومیت به تمرينات برگردند.

بي غم افزود: علي عبداللهي نیز به دليل 3 كارته بودن در بازي مقابل تیم ارژن فارس ما را همراهي نخواهد كرد و در ديدار بعدي مقابل تیم شهرداري ساوه كه جمعه اول دي ماه در اين شهر برگزار مي شود به ترکیب تيم اضافه خواهد كرد.

گفتنی است، تیم فوتسال فرش آرا مشهد پس از این دو دیدار خارج از خانه میزبان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان خواهد بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.