معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 گفت: اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه5 اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی با موضوع اعتیاد و مواد مخدر برای بانوان در خانه سلامت شهید باقری کرد.

سمانه زمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور افزایش آگاهی شهروندان بویژه بانوان در زمین  مبارزه با مواد مخدر و دخانی اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 5 اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی با موضوع اعتیاد و مواد مخدر برای بانوان در خانه سلامت شهید باقری کرد.
 معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 ادامه داد: در این کلاس آموزشی ،‌شرکت کنندگان با تاثیر مصرف مواد مخدر و دخانیات آشنا شده و برخی از روش های برخورد و پیشگیری از اعتیاد آشنا شدند.
 زمانی تصریح کرد: به منظور بالا بردن سطح آْگاهی  بانوان، اداره اجتماعی ناحیه 7 به همت واحد سلامت این ناحیه، اقدام به برگزاری کلاس آموزشی کاهش خطر پذیری بانوان در سراسر محله شمیران نو کرد.
وی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در خصوص آمادگی و مواجهه با حوادث طبیعی به خصوص زلزله، اداره اجتماعی ناحیه 8 با همکاری خانه دوام وایمنی اقدام به برگزاری مانور زلزله در سرای محله حکیمیه کرد./ز
برچسب ها: کارگاه ، آموزشی ، آسیب های
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار