مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: تنظیم واصلاح حقوق کارگر و کار فرما و مناسبات روابط کار منجر به شکل گیری شرایط مناسب و بهبود وضعیت سرمایه گذاری و توسعه اشتغال می شود.

علی اکبر لبافی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سیاست اصلی ما توسعه کار و تثبیت اشتغال است و حمایت از نیروی کار موجب ارتقا و تعالی بازار کار شده و راه حل عملی و ریشه ای برای حفظ توسعه پایداری کار در بنگاه ها است.
وی افزود: تنظیم و اصلاح حقوق کارگر و کارفرما و مناسبات روابط کار و مجموعه عوامل موثر بر بازار کار خود به خود منجر به شکل گیری شرایط مناسب و بهبود وضعیت سرمایه  گذاری و توسعه اشتغال استان خواهد بود.
 مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: هم چنین در سایه کار افرینی بسیاری از مشکلات در زمینه های بیکاری امنیت شغلی کار گران، تولید ثروت و رشد اقتصادی و مسائل اقتصادی حل می شود.
لبافی تاکید کرد:در این راستا ضرورت دارد نظام های اجتماعی ،‌اقتصادی، قانون کار ، قانون تامین اجتماعی، قانون صادرات و واردات و به طور کلی همه نظام های اقتصادی در اختیار تولید باشد و ایجاد فضای تشویقی و تفکر تولیدی در همه ارکان جامعه رونق پیدا می کند./ز

 

 

برچسب ها: موجب ، توسعه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار