پلیس انگلیس، ششمین فرد مظنون به آزار و اذیت جنسی را در جریان تحقیقات در مورد اتهامات جیمی سویل مجری سابق بی بی سی در دهه هفتاد و هشتاد دستگیر کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تي وي ، اسکاتلندیارد در این مورد می‌گوید که یک فرد ۶۰ ساله مقیم لندن، روز دوشنبه به ایستگاه پلیس جنوب لندن آورده شد که مظنون به تجاوز جنسی بود که تا ماه ژانویه و آغاز دادرسی‌ها آزاد شده است. 
این فرد هفتمین نفر است که مورد بازجویی قرار گرفته و ششمین نفری است که به عنوان بخشی از عملیات یوتری (Yewtree) و برای تحقیق در مورد اتهامات آزار و اذیت جنسی سویل و دیگران بازداشت می‌شود.
سایر افراد صاحب نامی که در جریان پرونده سویل و در رابطه با تحقیقات بازداشت شده‌اند، عبارتند از مکس کلیفورد، روزنامه نگار، فردی استار، یک کمدین، دی جی دیو لی تراویس، ویلفرد دیاث تهیه کننده سابق تلویزیونی و گری گلیتر ستاره سابق پاپ. 
تحقیقات در مورد رسوایی سویل، از اواخر ماه اکتبر آغاز شده است. پلیس لندن، گفته است که با ۴۵۰ قربانی احتمالی برخورد کرده است که اکثر آن‌ها ادعا می‌کنند طعمه جیمی سویل بوده‌اند. 
اتهامات مربوط به سویل، موجب شرمساری بنگاه خبرپراکنی بی بی سی شده است که متهم به کوتاهی کردن در پخش گزارش مربوط به تحقیقات در مورد جنایت‌های ادعا شده علیه سویل است. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار