فرماندار شهرستان بروجن گفت: بر اثر تصادف دو دستگاه مینی بوس با یک دستگاه کامیون در محور لردگان - بروجن دو نفر کشته و 21 نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فتاح کرمی امروز ، اظهار داشت: صبح امروز در محور لردگان - بروجن که بر اثر بارندگی لغزنده شده بود دو دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه کامیون به شدت برخورد کرد.

این مسئول عنوان کرد: بر اثر این سانحه تصادف 21 نفر زخمی و دو نفر جان خود را از دست دادند.

کرمی اضافه کرد: علت این تصادف که در محور ارتباطی بروجن لردگان در مسیر دوراهان قبل از بیژگرد اتفاق افتاده است انحراف به چپ دستگاه کامیونت صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان بروجن از اعزام دو نفر از مجروحان به بیمارستان شهرکرد خبر داد و گفت: با اطلاع نیروهای امدادی از بروز این حادثه پنج اکیپ هلال احمر و شش دستگاه آمبولانس اعزامی از اورژانس در محل حادثه مستقر و مجروحان به بیمارستان بروجن انتقال داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: تمام سرنشینان دو دستگاه مینی‌بوس معلم بودند که از شهرکرد و فرخشهر به سمت لردگان محل کار خود رهسپار بودند.

کرمی تأکید کرد: تمام امکانات لازم برای مراقبت از این حادثه دیدگان در بیمارستان بروجن فراهم شده است و بیمارستان آماده ارائه هرگونه خدمات درمانی به این مجروحان است./ج1

برچسب ها: شهرکرد ، تصادف ، مینی بوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.