رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران گفت: محل سیاحتی ، تفریحی 'باغ فردوس' شهر دوگنبدان كه یكی از چشم اندازهای دیدنی این شهرستان می باشد به بخش خصوصی واگذار شد.

'مسعود میرپورزاده' در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: باغ فردوس یكی از مكان های زیبای مركز شهرستان است كه متاسفانه بدلیل برخی مشكلات و نداشتن متولی حفظ و نگهداری به یك مكان متروكه تبدیل شده بود.
وی اظهار كرد: با تحویل این مكان تفریحی به بخش خصوصی ، تحولی بزرگ در محوطه سازی و نصب تجهیزات و آلاچیق ، و سرویس بهداشتی برای عموم ایجاد خواهد شد.
رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران اظهار كرد: در راستای اصل 44 قانون اساسی و خدمات‌ رسانی بهتر به گردشگران، بهره‌ برداری از این مكان با مشاركت مردمی انجام خواهد شد .
وی بیان كرد: بخش خصوصی خدمات بهتری به مردم ارائه می دهد و این امر رضایتمندی گردشگران و همچنین اشتغا‌ل زایی به همراه خواهد داشت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، منطقه سیاحتی وگردشگری'باغ فردوس' شهر دوگنبدان مركز شهرستان گچساران با مساحت دو هكتار داری درختان سرسبز و چشمه آب شیرین دایمی با آبدهی حدود 20 لیتر آب در ثانیه در حومه شهر دوگنبدان واقع است ./س

برچسب ها: سیاحت ، گردشگری ، باغ ، فردوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.