سازمان جمع آوری و فروش املاکی تملیکی نقش بسزایی در تامین ابزارهای مالی، مزایده ها، فروش، شناسایی اموال و دارایی های دولتی و غیر دولتی دارد در همین این راستا احکام ویژه ای در بودجه سال 92 برای تنها سازمان امین دولت در نظر گرفته شده است.

ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: سازمان املاک تملیکی از نظر تامین منابع مالی در بودجه سنواتی نقش خوبی دارد و قطعا رونمایی سند ملی راهبردی املاک تملیکی می تواند تاثیر بسزایی در عمق ردیف های منابع مالی داشته باشد.

نماینده مردم کلیبر، تصریح کرد: دیده شده که این سازمان را براساس شرکت واگذاری در نظر می گیرند ما مخالف واگذاری ها هستیم و سازمان املاک تمیکی یک سازمان حاکمیتی است و بعنوان امین اموال دولتی محسوب می شود و نقش خوبی در ابزارهای مالی و نیز مزایده ها، فروش، اموال و دارایی های دولتی همچنین شناسایی اموال غیر دولتی نقش کاملا منحصربفرد را ایفا می کند.

فتحی پور تاکید کرد: خوشبختانه شاهد افزایش ردیف های بودجه ای در این سازمان هستیم و احساس کردیم که باید در این سازمان تحولی عظیم صورت گیرد و سازمان املاک تملیکی می تواند تامین منابع در بودجه سال 92 از همه سازمانها شفاف تر و دقیق تر نقش خود را ایفا کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: قطعا در بودجه سال 92 احکامی را صادر خواهیم کرد که سازمان جمع آوري و فروش اموال تملیکی، تنها سازمان واگذاری اموال و تملیکی و دارایی دولت باشد سازمانها می توانند در رابطه با واگذاری شرکتها از طریق این سازمان اقدام کنند و در این خصوص احکامی را در بودجه 92 پیش بینی می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: سازمان جمع آوري و فروش اموال تملیکی، واقعا امین اموال دولت است و سازمان های همطراز مرهون تلاشهای ستودنی این سازمان هستند./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.