مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کرمانشاه از بهره‌مندی 32 هزار و 500 نفر از خدمات مشاوره‌ای در 6 ماهه اول سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران از سازمان تأمین‌اجتماعی، حمیدرضا پاکدامن با اعلام این خبر گفت: در 6 ماهه اول سال‌جاری بیش از 32 هزار و 500 نفر در حوزه بیمه‌ای با مراجعه به واحدهای مشاوره، اطلاعات لازم را دریافت کردند.
وی افزود: در همین مدت گروه بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران با تعداد 19 هزار و بخش کارفرمایان با 3 هزار و 500 مراجعه‌کننده به ترتیب بیشترین و کمترین دریافت‌کنندگان مشاوره بودند.
پاکدامن با بیان اینکه در 6 ماهه اول سال‌جاری بیش از 32هزار و 500 نفر در حوزه بیمه‌ای با مراجعه به واحدهای مشاوره، اطلاعات لازم را دریافت کردند، افزود: در 6 ماهه اول سال‌جاری در حوزه بیمه‌شدگان، مراجعه‌کنندگان در بخش بیمه‌شدگان با تعداد 9 هزار و 400 مورد بیشترین درخواست مشاوره را داشتند و در بخش مستمری‌ها نیز 9 هزار و 600 نفر درخصوص نحوه بازنشستگی، بازنشستگی جانبازان، معلولین، برقراری مستمری راهنمایی شدند.
وی تصریح کرد: در مدت یادشده در بخش اقتصادی و برنامه‌ریزی 40 نفر با مراجعه به واحد مشاوره درخصوص وام ضروری مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان، وام خرید مسکن و ازدواج اطلاعات لازم را کسب کردند.
مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کرمانشاه گفت: روزهای دوشنبه هر هفته به عنوان روز ملاقات عمومی مخاطبین تحت‌پوشش سازمان با مدیرکل استان تعیین شده است و در شش ماهه اول سال‌جاری در 33 روز ملاقات، 430 مورد مراجعه نموده‌اند و از این تعداد بیشترین مراجعات مربوط به موضوع مستمری‌ها و کمترین مربوط به موضوع درآمد بوده است و 230 مورد از مراجعات مشکل آنها برطرف شده، 170 مورد در شرف برطرف شدن، 29 مورد غیرقابل حل و یک مورد هم به ستاد مرکزی ارسال شده است.
پاکدامن همچنین با اشاره به پاسخگویی به بیش از 65 سئوال مطرح شده از سوی مخاطبان سازمان در بخش پرسش و پاسخ وب‌سایت استانی در شش‌ماه اول سال‌جاری، گفت: هم‌اکنون در ستاد اداره‌کل استان و شعب شهرستان کرمانشاه چهار واحد تحت عنوان مرکز مشاوره و رسیدگی به شکایات بیمه‌شدگان فعال هستند که مخاطبین می‌توانند برای مشاوره درخصوص تمامی مباحث بیمه‌ای و انعکاس انتقادات و پیشنهادات به این مراکز مراجعه کنند./ف
 

برچسب ها: کرمانشاه ، پاکدامن ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار