سخنگوي کميسيون عمران مجلس با غيرمنطقي خواندن افزايش نرخ بليط قطارها از پيگيري اين موضوع در جلسات هفته آتي کميسيون متبوع خود خبر داد.

مهرداد بائوج لاهوتي نماينده مردم لنگرود در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با انتقاد از افزايش غيرمنطقي نرخ بليط قطارها گفت: در مورد بليط قطار، تنها افزايش 10 تا 15 درصدي منطقي است ولي شرکت‌هاي خصوصي افزايش قيمتي 50 درصدي را براي خود در نظر گرفته‌اند که اين غيرمنطقي و در كميسيون عمران بهارستان قابل پيگيري است.

وي در ادامه تصريح کرد: کميسيون عمران (يکشنبه) هفته آتي پيگير افزايش نرخ بليط قطارها که به صورت غيرمنطقي از سوي برخي شركتهاي خصوصي خواهد بود.

لاهوتي ادامه داد: شرکت‌های خصوصی در حال حاضر به طور خود سرانه اقدام به افزایش قیمت در بلیط قطارهای مسافربری کرده اند که با این مسئله در کمیسیون عمران رسیدگی خواهد شد.

وي همچنين تصریح کرد: بر اساس روال قانونی هرگاه هر کدام از شرکت های مسافربری قطار و یا راه آهن بخواهند بر اساس هزینه هایشان اقدام به افزایش قیمت در نرخ بلیط داشته باشند، بایستی به کمیسیون عمران گزارش داده تا این موضوع در جلسات متعدد بررسی شود اما تاکنون گزارشی برای افزایش قیمت بلیط قطار به کمیسیون عمران ارجاع نشده است.

انتهاي پيام/س2



برچسب ها: قطار ، افزایش ، نرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار