قسمت عمده ای از بازار با پیگیری شکایت های مردم و تلاش کار گروه ویژه اقتصادی در استان اصفهان کنترل شده است .

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در نشست خبری گفت : با توجه به مسائل اقتصادی اخیر به درخواست دولت کارگروه ویژه ای در همه استان ها تشکیل و تلاش برای کنترل بازار شروع شد که تا حد زیادی کنترل و قسمتی نیز مهار شده است .

اسماعیلی در خصوص شکایت های مردم به سامانه نظارتی 124 اظهار داشت : شبکه نظارتی 124 به همه شکایت های مردم رسیدگی می کند و نتیجه را به آنها اطلاع می دهد و گزارش های هر روزه اداره صنعت ، معدن و تجارت نشان دهنده کاهش قیمت برخی کالا هاست .

وی پیگیری حقوق معوقه بازنشستگان ذوب آهن را رضایت بخش اعلام کرد و خاطر نشان کرد : موضوع با پیگیری استانداری به زودی حل خواهد شد و همچنین مسئله مجموعه گیتی پسند از 3 سال گذشته به شدت کنترل شده که البته حجم سپرده گذاری ها 500 میلیارد تومان است و مشخص شد که حجم دارایی های مجموعه بیش از همه بدهی های آنها به سپرده گذاران و شبکه بانکی می باشد .

همچنین معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد : مسئولین طراز اول کشور با نگاه مثبت وارد حل مشکل گیتی پسند شده اند و دستگاه قضایی نیز پیگیر هستند .

اسماعیلی پیرامون سفر اخیر رئیس جمهور گفت : چهار سفر رئیس جمهور به استان نشان دهنده توجه ایشان به مسائل استان می باشد و با سفر اخیر ایشان مشکلات مترو اصفهان تا حد زیادی حل شد و خط یک آن تا پایان دولت دهم راه اندازی خواهد شد و خط های شهر های مبارکه ، مجلسی و بهارستان نیز شروع شده که هزینه خط مبارکه 200 میلیارد ريال می باشد .میزان کمک دولت به مترو نیز بیش از 3 برابر میزان کمک شهرداری بوده است .

وی طرح های آبی استان از جمله تسریع تونل سوم را که حفاری آن به زیر 50 متر رسیده و تا قبل از پایان سال افتتاح خواهد شد از طرح های ماندگار در استان اعلام کرد . گفت : طرح های انتقال آب به فلات مرکزی ، انتقال آب خلیج فارس به طول 700 کیلومتر نیز از طرح های آبی استان می باشد .

اسماعیلی در پایان خاطر نشان کرد : خط پروازی مستقیم اصفهان _ استانبول و بالعکس با توافق مسئولان استان از هفته آینده افتتاح خواهد شد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.