رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از پاکسازی تپه های جاجرود از محدوده های دوربرگردان سعیدآباد جاجرود تا ابتدای ایستگاه اتوبوسرانی تهران خبر داد.

سرهنگ محسن خانچرلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طی طرحی محله محور در قالب طرح برخورد با مواد فروشان و جمع آوری معتادان تابلو و پر خطر و پاکسازی تپه های جاجرود، توسط کارکنان نیروی انتظامی کلانتری 206 بومهن، ماموران ضمن اخذ آموزش در خصوص نحوه برخورد با متهمین وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران و عوامل اقدام به پاکسازی نقاط آلوده از دور برگردان سعید آباد جاجرود تا ابتدای ایستگاه اتوبوسرانی تهران نموده که در اجرای طرح با تعقیب در تپه های جاجرود موفق به دستگیری تعداد 26 نفر گردیده که دو نفر از آنها عاملین اصلی فروشندگان مواد مخدر بوده که مقادیر قابل توجهی از انواع مخدر صنعتی در بازرسی از آنان کشف و ضبط گردید.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اعلام کرد: همچنین در بازرسی های تخصصی از این دو فرد 3 قبضه چاقو، 1 عدد تبر، دو عدد گوشی موبایل و دو دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط گردید که هر یک به هویت علی و فرهاد که یکی از آنان معروف به علی چشمه از سابقه داران پخش مواد در پایتخت است به همراه اموال مکشوفه روانه کلانتری شدند.

خانچرلی با اشاره به 4 زن از 24 افراد دیگر دستگیری که چهره ای تابلو و به کمپ روانه شدند خاطر نشان کرد: در خصوص دو نفر فروشنده ی مواد فوق الذکر پرونده ای تشکیل و به علت حساسیت موضوع به پایگاه چهارم مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارجاع داده شدند./ل

برچسب ها: پایتخت ، هویت ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار