مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ملت بزرگ ايران از همه موانعی که دشمن ایجاد کرده با پیروزی عبور كرده و موفقیت خوبی در این زمینه به دست آورده است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار یدالله جوانی در مراسم گردهمايي سياسي در معاونت آماد و پشتيباني سپاه افزود: در اين 34سال، چهار جنگ بر ملت بزرگ و شريف ايران تحميل شده، جنگ نظامي، فرهنگي، علمي و جنگ نرم كه ملت بزرگ ايران از همه اين موارد عبور كرده و موفقیت خوبی در این زمینه به دست آورده، و امروز خود را در جنگ اقتصادي مي‌بيند كه در اين جنگ دشمنان مي‌خواهند بر روي توده‌هاي مردم فشار آورند؛ چون مردم حاميان اصلي نظام هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا در سه جنگ قبلی خود علیه جمهوری اسلامی ایران بازنده بوده، گفت: آمریکا در چهارمین جنگ سعی دارد با ایجاد اختلال در نظام اقتصادی و فشارهای اقتصادی از طریق تحریم و مطرح کردن بحث مذاکره با ایران به صورت دو جانبه، پیروز این میدان باشد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: ما در ايستگاه آخر هستیم و اين آخرين تير دشمن است كه ما بايد از اين مرحله با موفقیت عبور کنيم و براي پايان دادن به آن نبايد عقب‌نشینی کرده و تسلیم شویم، چرا که تسلیم به معنی عبور از اصل انقلاب اسلامی و تسلیم در برابر دشمن است؛ پس بايد با اقتصاد مقاومتي از این مرحله نیز عبور کنیم.

سردار جوانی تصریح کرد: دشمنان با ترسیم این نقشه‌ها به دنبال ایجاد بحران اجتماعی، اغتشاش و به مخاطره انداختن امنیت ملی در ایران هستند تا واقعه تلخ سازش با استکبار رخ دهد که به فرموده امام(ره) این رابطه و این سازش، رابطه گرگ با ميش و ظالم با مظلوم است.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار