معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 از اجرای عملیات اصلاح هندسی در انتهای بزرگراه یادگار امام (ره) خبر داد و گفت: با اجرای این طرح مشکلات ترافیکی تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) مرتفع شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران‌، فرزاد فرهادیان بابادی با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح در راستای ساماندهی جریانات ترافیکی و کانالیزه کردن در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی افزود: به منظور بهبود عبور و مرور شهروندان و گره گشایی از بار ترافیکی انتهای این شبکه بزرگراهی و با هماهنگی پلیس راهور منطقه نسبت به اجرای این طرح اقدام شد.

فرهادیان بابادی تصریح کرد: تردد وسایط نقلیه از خیابان هرمزان در مسیر جنوب به شمال سبب تداخل ترافیکی در تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) با خیابان نوری نیارکی شده بود.

وی ادامه داد: پس از اجرای طرح و اصلاح هندسی در محل از این پس رانندگان از طریق خیابان هرمزان وارد خیابان نظامی و چراغی شده و دسترسی آنها به بزرگراه یادگار امام (ره) به سمت شمال فراهم شده است.

معاون شهردار منطقه 9 خاطر نشان کرد: این شهرداری همواره با اجرای طرح های مختلفی ترافیکی در سطح محدوده، سهولت تردد شهروندان و کاهش زمان سفرهای درون شهری را فراهم می کند./ف

برچسب ها: خیابان ، شهرداری ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار