دبيرهئيت شطرنج استان قزوين از صدرنشيني شطرنج باز شايسته استان در رقابت هاي شطرنج قهرماني کشور خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين فرهادکربلايي صادقي اظهار کرد : مهرداد صداقتي شطرنج باز شايسته استان در جريان رقابت هاي شطرنج قهرماني کشورديدارهاي خود را با درخشش آغاز کرده و در پايان دور سوم اين مسابقات با 3 امتياز صدرنشيني را از ان خود کرده است .

وي افزود : صداقتي که در رنکينگ فدراسيون جهاني شطرنج داراي رتبه 2167 است دردور نخست اين رقابت ها موفق شد ابراهيم احمدنيا از تهران را شکست دهد .

کربلايي صادقي عنوان کرد : اين شطرنج باز شايسته استاندر جريان دور دوم اين رقابت ها نيز موفق شد علي فقيرنواز از گيلانکه داراي ريتينگ 2668 است را شکست دهد تا دومين پيروزي خود را در اين مسابقاتبه دست آورد .

دبيرهئيت شطرنج استان قزوين يادآور شد: صداقتي در دور سوم اين مسابقات نيز با غلبه بر اميررضا پوررمضان عليديگرشطرنج بازگيلاني موفق شد سومين پيروزي متوالي خود را در اين مسابقات کسب کند تا درخششي طوفاني درآغاز اين مسابقات داشته باشد .

وي افزود : صداقتي در دور چهارم اين رقابت ها مقابل احسان قائم مقامي استاد بين المللي و استاد بزرگ شطرنج کشورمان قرار مي گيرد که به نظرمي رسد اين ديدار به نوعي سخت ترين رويارويي اين شطرنج باز شايسته استان در اين مسابقات باشد.

کربلايي صادقي عنوان کرد : صداقتي از جمله شطرنج بازان تواناي قزويني است که سال گذشته هم در مسابقات قهرماني شطرنج کشور حضور داشت و اگر چه نتوانست به تيم ملي شطرنج کشورمان راه يابد اما توانست عملکرد خوبي را در اين مسابقات از خود بر جاي بگذارد .

دبيرهئيت شطرنج استان درادامه با اشاره به اين که مسابقات شطرنج قهرماني کشوربا حضور 31 شطرنج باز برتر کشور در زاهدان در حال برگزاري است يادآور شد: اين مسابقات از سطح بالايي برخوردار است و ورزشکاران حاضر شده در اين رقابت ها همگي از عنوان دارهاي کشورمان محسوب مي شوند .

وي اضافه کرد : نفرات اول تا ششم اين مسابقات به طور مستقيم عضويت درتيم ملي شطرنج کشورمان را کسب خواهند کرد/س

برچسب ها: شطرنج ، کشور ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.