مهدي فرسوزي سرپرست باشگاه در خصوص ديدار با استقلال تهران شرايط تيم را مناسب ارزيابي كرده بيان داشت در طول فصل ثابت كرديم مقابل تيم هاي پرقدرت عملكردي قابل قبول ارائه مي‌دهيم.

مهدي فرسوزي سرپرست باشگاه آلومينيوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم فوتبال آلومينيوم پس از تساوي و عملكرد قابل قبولي كه مقابل سپاهان اصفهان ارائه داده است از شرايط ايده الي برخوردار است و آماده مصاف با حريفان در ادامه رقابت هاي ليگ برتر مي شويم.

با توجه به اينكه در نخستين ديدارمان بعد از تعطيلات بايد با استقلال مصاف كنيم لذا با انگيزه اي مضاعف و بدون ترس از حريف پرقدرت خود به مصاف استقلال مي رويم.

وي ادامه داد: استقلال تيم پرقدرتي است و نتايج مناسبي را در نيم فصل اول كسب كرده است عملكرد بازيكنان و اعضا كادر فني استقلال را تبديل به تيم مدعي قهرماني كرده است البته معتقدم اين تيم پتانسيل كسب عنوان قهرماني در ليگ دوازدهم را دارا است.

فلامرزي تصريح كرد: بازيكنان آلومينيوم ديدار نخست خود در رقابت هاي ليگ برتر را مقابل استقلال تهران برگزار كرده اند و  علي رغم كم تجربگي عملكرد قابل قبولي ارائه دادند در طول فصل نيز در مقابل تيم هاي پرقدرت تراكتورسازي و سپاهان اصفهان نتايج قابل قبولي را كسب كردند از اين رو به  هيچ عنوان از تيم استقلال ترس نداريم و مطمئن به شكست تيم  استقلال در استاديوم خليج فارس هرمزگان هستيم.

سرپرست آلومينوم ادامه داد: تيم آلومينيوم هرمزگان در رقابت هاي نيم فصل نخست بازيهاي با كيفيت و سطح بالايي را ارائه داده است متاسفانه در كسب امتيازات مناسب ناكام بوديم البته بر بي تجربگي برخي از بازيكنان جوان اشتباهات فاحش داوري بر عليه تيم آلومينيوم سبب عدم كسب امتيازات لازم از سوي اين تيم شده است.

وي افزود: در مقابل استقلال تهران ميزبان هستيم و از حمايت هواداران و امتياز ميزباني برخوردار بنابراين تمام هدفمان شكست تيم استقلال است.

مقابل هواداران تيم آلومينوم در ورزشگاه خليج فارس هرمزگان است براي تحقق اين هدف تمام تلاش خود را به كار مي گيريم.

فلامرزي تصريح كرد: باشگاه آلومينيوم درصدد جذب بازيكنان مورد نظر در خطوط هافبك فوروارد است با رفع نقاط ضعف تيم فوتبال آلومينيوم به مراتب با قدرت بيشتري نسبت كه نيم فصل نخست در رقابت هاي ظاهر مي شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار