استاندار اصفهان: با توجه به اهمیت خط پروازی مستقیم از اصفهان به استانبول، این خط بزودی در ابتدا با هفته ای 2 پرواز، افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه تصمیم گیری در خصوص احداث این خط هوایی، حدود 2سال پیش در سفر "عبدالله گل" رئیس جمهور ترکیه به اصفهان صورت پذیرفت، خاطر نشان ساخت: این خط هوایی در بسط و توسعه گردشگری تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی ظرفیت های فوق العاده اصفهان را برشمرد و ادامه داد: تحقق این مهم به حضور سرمایه گذاران و گردشگران ترکیه و سایر نقاط جهان در اصفهان کمک شایانی خواهد کرد و در توسعه صنعت گردشگری اصفهان اثرگذار خواهد بود.

ذاکر اصفهانی با تأکید براینکه استان اصفهان با قدمتی هفت هزار ساله استانی با اصالت است، اذعان داشت: هویت و ریشه دار بودن اصفهان بر کسی پوشیده نیست و با آغاز پرواز های این خط هوایی مبادلات بازرگانی و صادرات استان تسهیل شده و با شتاب بیشتری صورت خواهد پذیرفت.

استاندار اصفهان اشاره کرد: این مسیر هوایی در تسهیل صادرات فرش و صادرات صنعتی استان به صورت ویژه تأثیر گذار خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با وجود ظرفیت های بسیار استان و تقاضای ارتباطات خارجی اقشار مختلف از جمله تجار، سرمایه گذاران، دانشگاهیان، هنرمندان و نخبگان این خط هوایی پاسخگوی چنین تقاضایی خواهد بود.

ذاکر اصفهانی در پایان گفت: خط پروازی مستقیم از اصفهان به استانبول در ابتدا با هفته ای دو پرواز آغاز به کار خواهد کرد و پس از آن به صورت روزانه خواهد بود و از آن نظر که فرودگاه استانبول با بیش از 200 نقطه جهان ارتباط دارد می تواند سبب ساز ارتباطات بیشتر اصفهان با سایر نقاط جهان شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.