با تصویب شرایط بندر آستارا در وزارت کشور و کمیسیون زیربنایی مجلس ، مسئولان بنادر و دریانوردی گیلان منتظر ابلاغ این مصوبه توسط معاون اول رئیس جمهور برای شروع فعالیت های رسمی و قانونی این بندر هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، مدیر‌کل بنادر و دریانوردی گیلان ، از به پایان رسیدن کارهای اجرایی مرحله نخست این بندر شمالی خبرداد و افزود:: بندرآستارا آماده بهره برداری است.

فرهاد منتصرکوهساری بااشاره به این که اکنون تجهیزات بندریبهصورت کامل مستقر،درب ورودی بندر مشخص و راه دسترسی به بندر ، اسکله ، حوضچه و موج‌شکن ساختهو باسکول‌ها نصب ونرم‌افزارها و سخت‌افزارهای لازم آماده عملیات شده است ، افزود: این بندر آماده پهلوگیری کشتی‌هاست و هیچ مشکلی در اینزمینه وجود ندارد . وی ، تاکید کردبا صدور ابلاغیه از سوی معاون اول رئیس جمهور ،ورود و خروج کشتی به بندر آغاز می‌شود و پس از آن آماده برگزاری مراسم افتتاح بندر چند منظوره آستارا خواهیم بود. بندر چند منظوره آستارا در زميني به وسعت 550 هزار متر مربع و با سرمايه‌گذاري 300 ميليارد ریال توسط بخش خصوصي احداث شده و بابهره برداری از آن سالانه 5/3 ميليون تن بار جا به جا خواهد شد./ س

برچسب ها: فعالیت ، بندر ، آستارا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.