مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از کسب رتبه چهارم این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال در بین 31 استان کشور خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ،ربیعی افزود: اشتغال مددجویان و توانمندسازی آن‌ها راهکار مهمی برای کاهش نیازمندان و راه مقابله با فقر است که در این زمینه اداره کل بهزیستی استان با تلاش کارشناسان اشتغال توانست با بهره‌مندی از امکانات موجود فرصت‌های شغلی را برای مددجویان این استان ایجاد و باعث بازتوانی آنان شود.

وی گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، حمایت بیشتر کارگروه اشتغال در راستای تخصیص تسهیلات و اعتبارات بیشتر به مددجویان این استان اهم فعالیت حوزه اشتغال است.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: بر اساس اعلام قائم مقام توانمند سازی و مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور و جدول عملکرد ایجاد اشتغال استان‌ها باگذشت هشت ماه از سالٰ بهزیستیاستان مرکزی توانسته است با استفاده از تمامی پتانسیل‌های موجود در سطح استان 787 شغل ایجاد کند، این در حالی است که تعهد ایجاد شده از طرف کارگروه اشتغال استانداری مرکزی 601 و بهزیستی کشور یک‌هزار و 600 شغل بوده است.

ربیعی اظهار داشت:میزان تحقق ایجاد اشتغال بهزیستی استان نسبت به برنامه استانداری 130 درصد ونسبت به تعهد بهزیستی کشور 49.2 درصد بوده است./س
برچسب ها: رتبه ، چهارم ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.