پومسه روهای بانوی کشورمان در سومین روز از رقابتهای قهرمانی جهان، نخستین مدال طلای تیم ملی ایران را در کلمبیا به گردن آویختند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکززنجان وبه نقل ازپایگاه خبری ورزش و جوانان استان زنجان، هفتمين دوره مسابقات پومسه قهرماني جهان با حضور برترين پومسه روهاي دنیا از روز پنجشنبه 16 آذر به مدت 4 روز در سالن «سن آنتونیو» شهر تونجای کلمبیا در حال برگزاری است.

در سومین روز این رقابتها، پومسه روهای کشورمان در دو رده سنی و در دو بخش بانوان و آقایان و در قسمت های انفرادی و تیمی به مصاف رقیبان خود رفتند که در پایان با کسب ( یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز) به کار خود در رقابتهای این روز خاتمه داد.

در قسمت تیمی ودر رده سنی 29 سال تیم ملی بانوان کشورمان متشکل از نسترن ملکی، کلثوم ملامددخانی و بهاره قادریان پس از کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی و رقابت با پومسه روهای کشورهای پرو، آمریکا، کلمبیا، آلمان، هلند، فیلیپن و ویتنام در این مرحله و صعود به دیدار فینال با 685/7 امتیاز، اولین مدال طلای کاروان تیم ملی تکواندو کشورمان را در این رقابتها کسب و سرود جمهوری اسلامی ایران در کلمبیا طنین انداز شد.

همچنین تیم های ویتنام با 68/7 امتیاز، فیلیپین با 67/7 امتیازبه ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و نمایندگان آلمان با 395/7 امتیاز بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

در قسمت انفرادی در رده سنی زیر 39 سال و در بخش بانوان ساناز خرمی پور به عنوان تنها نماینده کشورمان پس از حضور در مرحله نیمه نهایی و رقابت با تکواندوکاران 9 کشورمکزیک، کره، کلمبیا، اسپانیا، آلمان، چین تایپه، ویتنام، روسیه و ویتنام، دومین مدال برنز ایران را با 415/7 امتیاز در رقابتهای روز سوم کسب کرد.

همچنین در این بخش نیز نمایندگان کشورهای اسپانیا با 62/7 امتیاز، کره با 50/7 امتیاز و کلمبیا با 35/7 امتیاز به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم مشترک را کسب کردند./س

برچسب ها: کسب ، طلا ، پومسه ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.