رئیس بیمارستان امام علی (ع) شهرستان آمل از ساخت دومین مرکز شیمی درمانی مازندران در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مهرداد جوادیان صبح امروز در بازدید از این طرح گفت: در راستای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی برای اتمام پروژه عمرانی در حال ساخت مرکز آموزشی و درمانی امام علی(ع) آمل و تحقق برنامه‌های زمانبندی شده، روند پیشرفت کار و مشکلات پیش رو مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی خواستار پیگیری جدی برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه شدند.

جوادیان گفت: این مرکز که از سوی مجمع خیران شهرستان آمل در محل بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان در حال ساخت است، هم اکنون در مرحله فونداسیون قرار دارد.

وی افزود : تاکنون حدود دو میلیارد ریال از سوی خیران عضو مجمع خیران آمل و شهرداری این شهر برای ساخت این مرکز اختصاص داده شد و روند ساخت هم به طور جدی ادامه دارد.

رئیس بیمارستان امام علی (ع) آمل گفت: این مرکز در زمینی به مساحت دو هزار و 400 متر مربع و زیربنای یک‌هزار و 100 متر مربع در دو طبقه در پشت فضای خالی اورژانس بیمارستان امام علی (ع) شهرستان آمل در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: طبقه اول این مرکز با 25 تخت برای بخش اورژانس بیمارستان و 20 تخت هم برای بخش شیمی درمانی اختصاص دارد.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون، فونداسیون و بتن‌ریزی این مرکز درمانی به پایان رسیده و بر اساس روند اجرای پروژه، پیشرفت آن به حدود 25درصد رسید.

جوادیان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده میان مجمع خیرین شهرستان آمل و دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مقرر شد مراحل ساخت و تجهیز مرکز با همکاری مجمع خیرین آمل و دانشگاه علوم پزشکی مازندران اجرا شود.

وی از افراد نیکوکار و شهروندان آملی خواست تا برای تسریع در ساخت مرکز شیمی درمانی این شهرستان که قرار است تمامی بیماران غرب استان مازندران را زیر پوشش قرار دهد، کمک کنند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.