تيم خوزستان در رقابت‌هاي سيد A راگبي 15نفره كشور جايگاه سوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، سيروس داوودي مسوول كميته راگبي هيات انجمن‌هاي ورزشي استان اظهاركرد: در اين رقابت‌ها در اولين ديدار به مصاف تيم تهران رفتيم كه بازي را به آن‌ها واگذار كرديم. در مسابقه دوم نيز با نماينده خراسان بازي داشتيم كه به دليل درگيري‌اي كه بين بازيكنان اين تيم با داوران و كادر اجرايي مسابقه به وجود آمد، باعث شد تيم خراسان از زمين خارج شود و درنهايت با اعلام باخت فني، خوزستان برنده اين بازي شد.

 

وي با بيان اين‌كه تيم‌هاي فارس، خراسان، تهران و خوزستان در اين مسابقات حضور داشتند، عنوان‌كرد: در پايان اين رقابت‌ها تيم فارس قهرمان شد، تهران در مكان دوم ايستاد و خوزستان جايگاه سوم را ازآن خود كرد.

 

مسوول كميته راگبي هيات انجمن‌هاي ورزشي استان خاطرنشان‌كرد: قرار بود ما در اولين ديدار به مصاف تيم خراسان برويم كه فدراسيون اين برنامه را تغيير داد و اعلام كرد بايد برابر تهران بازي كنيم. به نظرم اين اقدام درست نبود چرا كه فدراسيون بدون برنامه‌ريزي و هماهنگي قبلي با تيم‌ها و كميته فني اين كار را انجام داد. اين تغييرات در عملكرد بازيكنان‌مان تاثيرگذار بود.

 

وي بيان‌كرد: ما اعتراض خود را نسبت به اين موضوع به رييس فدراسيون انجمن‌هاي ورزشي كشور و رييس انجمن راگبي ايران به صورت كتبي اعلام كرديم ولي متاسفانه در اين زمينه پاسخي دريافت نكرديم. به نظرم عدم توجه به اين اعتراضات و نوع برنامه‌ريزي، در بازي رده‌بندي بين تيم ما و خراسان مشاهده شد.

 

 رقابت‌هاي سيد A راگبي 15نفره كشور از روز چهارشنبه (15 آذرماه) به مدت سه روز به ميزباني تهران برگزار شد./س


برچسب ها: عنوان ، سومی ، راگبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.