در مجموعه شهری رضایت شهروندان، اصلی ترین دغدغه به حساب می آید، رضایت آنان از شهری که در آن نفس می کشند، مکان هایی که برای گذراندن امور خود رفت و آمد می کنند مثل مترو، بازار، پارک و حتی حمام...

خانم راغبی مسئول پایگاه بسیج مسجد امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: حمامی در خیابان قاسم (شهید کیایی فعلی) واقع شده که متروکه است و پاتوقی برای معتادان مواد مخدر شده است.

وی با تأکید اینکه از این حمام سه سال است هیچ استفاده ای نمی شود افزود: این حمام تبدیل به پاتوق شده و آزردگی خاطر اهالی را به همراه داشته است و اهالی محل نیز ادامه دادند که اوایل معتادان تزریقی به این حمام رفت و آمد داشتند و اکنون رفت و آمدهای اراذل و اوباش هم اضافه شده است.

به گفته این اهالی چند سال پیش جمعی از آنها استشهادی تهیه و امضا کردند و این مکان پلمپ شد، اما اراذل پلمپ را باز کردند و به ضرورت از این مکان استفاده می کنند و دوباره قفل می زنند.

اهالی در ادامه تأکید کردند: این حمام شخصی است و صاحب آن خارج از کشور است و ما بارها به شهرداری اطلاع داده ایم اما کاری از پیش نرفته است.

خانمی در ادامه ضمن ابراز ناآرامی و ناراحتی افزود: چند وقت پیش نزدیک این حمام دو نفر تهدیدم كردند و طلاهایم را به زور از دستم گرفتند.

اهالی این محله خاطر نشان کردند: با توجه به اینکه قاسم آباد هیچ فضای سبزی ندارد این حمام فضای مناسبی است که به شهرداری پیشنهاد داده ایم که از مالک آن خریداری کند و تبدیل به فضای سبز شود تا هم امنیت اهالی تأمین شود و محله از وجود این افراد خالی گردد و هم فضای سبزی به زیبایی در این خیابان داشته باشیم.

برای پایان دادن به این همه نارضایتی و ایجاد فضای سبز و از میان برداشتن مکان های متروکه و فضاهایی که آرامش خاطر همشهریان را می گیرد دستان قدرتمند نیاز نیست، دو گوش شنوا هم می تواند کافی باشد./ز

برچسب ها: حمام ، متروکه ، فضا ، اهالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار