همه شیطنت های كشورهای غربی بخاطر دین نابی است كه در اختیار نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در جلسه مقابله با شبكه خاكستری فضای مجازی،گفت: هم اكنون صدای انقلاب ایران در حیاط خلوت آمریكا به گوش رسیده و آرامش را از چشمان دولتمردان این كشور ربوده است.

احمدی با اشاره به اینکه هم اكنون نظام اسلامی در جامعه جهانی بسیار مطرح است و در حالت انفعال و بی اثری به سر نمی برد،افزود: در تمام سالهای پس از انقلاب دشمن هموراه در تلاش برای ناچیز جلوه دادن تمام دستآوردهای این سالها بوده است، ولی امروز خود نیز به حقیقت اقتدار نظام اسلامی اعتراف می كند.

وی تصریح کرد: دشمنی مستكبران با دین مبین اسلام، تا حدی است كه امروز بودجه های كلانی در مجلس سنای این كشورها برای نابود كردن فرهنگ دین داری در كشورهای مسلمان تصویب می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز غرب از تمام وسیله های ممكن بخصوص فناوری های نوینی كه در اختیار نسل جوان است،برای نابود كردن فرهنگ شیعه استفاده می كند،ادامه داد: دانشمندان هسته ای و شهدا ایران این راه ثابت كردند كه ابزارهای نوین و فناوری های روز می توانند در خدمت به اسلام و كشور به كار گرفته شوند.

احمدی خاطر نشان کرد:با وجود اینکه گام های خوبی در تولید برنامه های محتوایی موجود در شبكه های رایانه ای انجام شده است اما این مقدار از برنامه ها بسیار كم و ناكافی است./س

برچسب ها: شیطنت ، کشور ، غربی ، دین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.