معاون فنی و عمرانی منطقه 4 گفت: به منظور جلوگیری از اختلال در عبور و مرور شهروندان و افزایش کیفیت طرح ها، حتی الامکان از اجرای عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر جلوگیری شود.

بهمن محبوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب ، خواستار ساماندهی مجوزهای حفاری در سطح منطقه شد و افزود: با توجه به نا مساعد بودن شرایط جوی و به منظور جلوگیری از اختلال در عبور و مرور شهروندان و افزایش کیفیت طرح ها، از اجرای عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر جلوگیری شود.
 معاون فنی و عمرانی منطقه 4 ، برنامه ریزی برای سال 92 را از دیگر اولویت های راهبردی مدیران منطقه و شهروندان نواحی عنوان کرد و ادامه داد: از هم اکنون باید برای  سال 92 برنامه ریزی کنند تا با جدیت و برنامه مدرن، ضمن جذب اعتبارات لازم، پروژه های جدید برای منطقه تعریف شود.
محبوبی نقش  شهردار شب در نواحی را بسیار مهم و قابل اهمیت خواند  و تصریح کرد: شهردار شب باید با جدیت پیگیر موضوعات و خدمات شهری، رفت  و روب، جمع آوری منظم زباله و نظارت بر ساخت و سازهای شبانه باشد.
 وی در ادامه بر توجه ویژه و زیبا سازی معابر لکه گیری آسفالت، جمع آوری آبهای سطحی ، لایروبی انهار وحضور به موقع نیروها در تمامی برنامه ها تاکید کرد.
 محبوبی، همدلی و انجام در امور محوله را یکی از ارکان اصلی توسعه و آبادانی منطقه در عرصه خدمات رسانی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: شکوفایی، توسعه و بالندگی منطقه4 مرهون همدلی و تلاش دسته جمعی معاونان ، مدیران و کارکنان منطقه است و باید با تلاش و کوشش بستر لازم را برای جلب رضایتمندی شهروندان منطقه فراهم کنیم./ز
برچسب ها: عملیات ، چلوگیری ، اجرای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار