عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، از برگزاری مراسم معارفه علی بنایی، به عنوان مشاور رئیس قوه قضائیه در امور مجلس در جلسه عصرروز گذشته (یکشنبه) این کمیسیون خبر داد.

 ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه عصر روز گذشته (یکشنبه 19آذرماه) کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و با بيان اينكه براي اولين بار در تاريخ انقلاب اسلامي قوه‌قضائيه رابط خود را با مجلس مشخص كرده است، گفت: در این نشست مراسم معارفه علی بنایی، مشاور رئیس قوه قضائیه در امور مجلس برگزار شد.

وی همچنين با بیان اینکه در این جلسه اعضای کمیسیون بررسی و اصلاح قانون آئین‌ دادرسی کیفری را در دستور کار خود داشتند، افزود: در این نشست 5 ماده از این قانون بررسی و به تصویب کمیسیون رسید که ادامه بررسی‌ها در نشست‌های بعدی این کمیسیون ادامه خواهد داشت.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در ادامه تصریح کرد: همچنین  اعضای کمیسیون با بررسی ماده 215 قانون مجازات اسلامی اعاده شده از شوراي نگهبان که درباره بحث جزایی نقدی و درجه‌بندی مجازات‌ها بود، راي به حذف این ماده دادند.

انتهاي پيام/ب2

برچسب ها: کمیسیون ، قانون ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار