عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به سخنان معاونت راهبردی رياست جمهوری در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه، گفت:‌دولت هنوز برای میزان صادرات نفت و مبنای تعیین ارزش آن به جمع‌بندی نرسیده است.

قاسم عزیزی نماینده مردم شازند در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه معاونت راهبردی رياست جمهوری در جلسه امروز یکشنبه 19 آذر ماه در کمیسیون برنامه و بودجه حضور داشت، گفت:‌همانطور که در کمیسیون مطرح شد دولت هنوز برای میزان صادرات نفت و مبنای تعیین ارزش نفت در بودجه سال آینده به نتیجه قطعی نرسیده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این جلسه زمان مشخصی برای بودجه مطرح نشد، عنوان کرد: با توجه به سخنان مطرح شده از جانب رئیس معاونت راهبردی ریاست جمهوری، تعدادی از دستگاه‌ها برآورد مالی خود را براي تدوين بودجه به دولت ارائه نکرده‌اند و بعید به نظر می‌رسد دولت بودجه را تا آخر آذرماه برای ارائه به مجلس آماده کند.

عزیزی بررسی روند 8 ماهه تخصیصی پول و اعتبارات طرح تملک دارایی، نرخ ارز و چگونگی تبدیل درآمدهای ارزی به ریال و واريز آن به خزانه‌داری را از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه یکشنبه کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کرد.

 انتهاي پيام/
برچسب ها: بودجه ، کمیسیون ، تاخیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار