تماسهاي بسيار محرمانه اي بين مقامات آمريکايي ، اروپايي و برخي مقامات بلند پايه سازمان ملل متحد در جريان است تا براي تهاجم وحشيانه خارجي به سوريه مقدمه سازي شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه  المنار فلسطين ؛ پايداري ملت و رهبران سوريه و شکست باندهاي تروريستي در محقق کردن اهداف آمريکا و کشورهاي عرب خليج فارس و ترکيه و اسرائيل از موضوعاتي است که از چند هفته پيش سران ارکان توطئه تروريستي عليه ملت سوريه درباره آن به صورت کاملا محرمانه بحث و تبادل نظر مي کنند . اين توطئه را نيز عربستان و قطر پشتيباني مالي مي کنند.  هدف از توطئه عليه سوريه نيز ضربه زدن به مسلمانان و تجزيه کشورهاي مسلمان و متلاشي کردن ارتشهاي آنها به نفع طرحها و برنامه هاي اسرائيل و آمريکاست.

منابع آگاه فاش کردند مسئولان اروپايي ، آمريکايي و کارمندان ارشد سازمان ملل متحد و در رأس آنها بان کي مون دبير کل اين سازمان و معاونش با اهداف شومي به کشورهاي منطقه تردد مي کنند و اين ديدارها نيز براي حمايت از مذکرات بسيار محرمانه در خصوص امکان تهاجم تروريستي وحشيانه به ملت سوريه  و سرنگوني نظام اين کشور است.

محافل متخصص در امور خاورميانه تصريح کردند در اين ديدارها و تماسها در خصوص همکاريهاي بين المللي و حمايت خارجي از طرحهاي نظامي و گامهاي آينده عليه مردم سوريه گفتگو مي شود .در اين خصوص در نشستهاي محرمانه بحث و بررسي مي شود اما با کشورهاي موثر رايزني نمي شود .

اين منابع گفتند هدف مسئولان سازمان ملل  و اروپايي و آمريکايي از سفر به کشورهاي منطقه ،دادن اطمينان به آنها و مطلع کردن سران آنان از طرحهاي تعامل با سيل زياد آوارگان سوري است که در صورت اجراي توطئه حمله به ملت سوريه به کشورهاي همسايه سرازير خواهند شد. طرحهايي براي موارد اضطراري مانند عمليات پيشگيرانه براي تحولات غير منتظره تهيه شده است . سازمان ملل در يک تحول غير منتظره تصميم گرفته است شمار نيروهاي بين المللي مستقر در بلنديهاي جولان را افزايش دهد تا با هرگونه وقايع غير منتظره مقابله شود.

برچسب ها: تماس ، محرمانه ، تهاجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار