مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: جلسه کمیته فنی مشخص می کند که ژوزه می رود یا می ماند که اگر ماند برای نیم فصل دوم بازیکنان مد نظر خودش را می آورد.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: جلسه فردا دوشنبه 20 آذر کمیته فنی فوتبال پرسپولیس همه چیز را مشخص می کند باید تا فردا صبر کرد تا نتیجه مشورت کمیته فنی تعیین شود رفتن مانوئل ژوزه 50 درصد است اگر قرار به آمدن بازیکن جدیدی به تیم باشد باید جلسه فردا همه چیز را مشخص کند.

وی ادامه داد: ژوزه بازیکنانی را برای نیم فصل دوم می خواهد تصمیم جلسه کمیته فنی نیز همه چیز را برای گرفتن بازیکن مشخص می کند اگر قرار باشد سرمربی جدید به تیم بیاید آن شخص باید بازیکنان مد نظر خود را بیاورد.


رویانیان در مورد اضافه شدن پیشکسوتان در کمیته فنی پرسپولیس گفت: برای تغییر یا تصمیم جدید اعضای کمیته فنی مشورت خواهند کرد و حرف های آنها قابل تامل خواهد بود که به غیر از کمیته فنی فردا جعفر کاشانی و محمود خوردبین به جمع ما اضافه می شوند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: در تمرین امروز یکشنبه 19 آذر حاضر شدم تا چند نکته را به بازیکنان بگویم اول که نیم فصل اول خوبی نداشتیم خاطرات و تجربیات بدی برای هواداران و من رقم خورد و این مسئله بسیار برای ما سخت بود.

وی ادامه داد: این نتایج بد باعث شد تا به برنامه های ورزش اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی باشگاه لطمه بخورد چون این فوتبال نتیجه گرا شده است.

رویانیان تاکید کرد: به بازیکنان گفتم نیم فصل اول را فراموش کرده و نیم فصل پیش رو را به عنوان فصل جدید پيگيري کرده و با قدرت این نیم فصل را آغاز کنند.

وی تصريح کرد: به بازیکنان گفتم که به مسائل بیرون زمین کاری نداشته باشند و فقط به فکر بازی و تمرین باشند هر فرد باید کار خودش را انجام دهد تا با حرفه ای بودن و منظم شدن، نتایج در خوري را بدست بیاورید تا دل هواداران شاد شود.

رویانیان در مورد یحیی گل محمدی گفت: از گل محمدی خواستم که با تمام توان و قدرت کار خود را ادامه دهد چون فردی باانگیزه و شایسه است تا تمرینات پرسپولیس لطمه نخورد تا شرایط جدید توسط کمیته فنی مشخص شود.


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد کریم انصاری فرد افزود: کریم انصاری فرد فرصت های زیادی دارد و آینده درخشانی پیش روي اوست پیشنهادات زیادی داشته ولی کریم انصاری تا پایان فصل در پرسپولیس خواهد ماند.

رویانیان در مورد عدم حضور مصطفی دنیزلی افزود: مصطفی دنیزلی هنوز مشکلات اول فصل را دارد چون پدر همسرش در بستر بیماری و در کما بوده به همين دليل حضور دنیزلی در پرسپولیس منتفی است./مح

برچسب ها: کریم ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار