سرمربی موقت تیم فوتسال راه ساری گفت: در صورتی که در فصل نقل و انتقالات پیشنهادی مبنی بر سرمربیگری از سوی تیم راه ساری داشته باشم قبول می کنم.

کیان نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بی صبرانه منتظر برگشت حیدریان به جایگاه خود هستیم اما تا زمان بازگشت وی باید تیم راهدایت کنیم در صورتی که مشکلات مالی باشگاه ادامه پیدا کند بازیکنان نیز به زودی از وضعیت خسته شده و انگیزه خود را برای نمایش تواناییهایشان از دست می دهند.

وی افزود: ما پایه های این تیم هستیم ازابتدا فوتسال را با تیم راه ساری شناخته ایم و به خاطر ادای دین خود برای موفقیت تیم تمام تلاش خود را به کار می گیریم تاکنون برای هدایت تیم هیچ قرار داد مالی با باشگاه بسته نشده است و من تنها به خاطر حس مسئولیت هدایت تیم را به عهده گرفته ام .

کیان نژاد در ادامه بیان داشت: پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه دریافت نکرده ام اما اگر در فصل نقل و انتقالات پیشنهاد سرمربی گری تیم راه ساری داده شود، می پذیرم.

البته در حال حاضر مسئولیت های دیگری را به عهده دارم اما اگر به صورت رسمی گزینه مورد نظر مسئولان باشم فعالیت های حاشیه ای را رها کرده و تنها به برنامه ریزی برای نیم فصل دوم می اندیشم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تغییر و تحولات به نفع تیم باشد حتی اگر گزینه دیگری برای سرمربیگری تیم وجود داشته باشد حاضرم در کنار وی باشم تا سطح فنی تیم ارتقا یابد./مح

برچسب ها: حیدریان ، ساری ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار