بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، با وجود افت کیفی خودروهای سواری در آبان ماه ، اما کامیون ها در این ماه ، رشد کیفی قابل توجهی داشتند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بر اساس جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کیفیت کامیون ها و کامیونت های تولیدی در آبان ماه سال جاری نسبت به ماه قبل از آن افزایش یافته است و کامیونت ایسوزو NPR با کسب 30.5 نمره منفی به عنوان با کیفیت ترین خودروی سنگین تولیدی در آبان ماه معرفی شده که نمره منفی این محصول در ماه مهر برابر 30.7 بوده است.

پس از آن کامیونت ایسوزو NKR با 30.6 نمره منفی در رتبه دوم رده بندی قرار گرفته  در حالیکه نمره منفی آن در ماه گذشته 30.7 بوده است و رتبه سوم نیز در اختیار کامیون ایسوزو NQR با 30.9 نمره منفی است که این محصول در ماه گذشته 31.4 داشته و در رده چهارم قرار داشت، لازم به ذکر است کامیون کشنده اسکانیا  که ماه پیش در رده سوم جای داشت در این دروه ارزیابی حذف شده است
کامیون البرز کشنده نیز که ماه گذشته نمره منفی 39.5 داشته ، این دوره با 39.3 نمره منفی در رتبه چهارم رده بندی قرار دارد.

رتبه پنجم در اختیار کامیونت الوند با 42.6 نمره منفی است در حالیکه این محصول ماه مهر نمره منفی 43 داشته است.

بر اساس این گزارش کامیون البرز کمپرسی 270 با 46.8 نمره منفی در رتبه ششم قرار دارد. 
 
همچنین  کامیون سهند با 57.9 نمره منفی رتبه هفتم و کامیون کشنده فراز با 58.8 نمره منفی رتبه هشتم رده بندی را به خود اختصاص داده اند.

همچنین در رده بندی خودروهای سنگین تولیدی در آبان ماه کامیون سنگین بنز WH با 88 نمره منفی در جایگاه آخر قرار گرفته است در حالیکه نمره منفی این محصول در مهرماه 89.2 بوده است./س

برچسب ها: کیفیت ، ارزیابی ، ارتقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار