رئیس فدراسیون تیر و کمان در واکنش به بحث تعلیق فدراسیون تاکید کرد: بالاخره شکایت هایی که از داخل کشور صورت گرفت بحث تعلیق را به وجود آورد.

محمد علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد واکنش های قبلی که به نظر می رسید بحث تعلیق برای فدراسیون مهم نیست، توضیح داد: من نگفتم بحث تعلیق و اعزام نشدن به مسابقات جهانی اهمیتی ندارد. مسابقات جهانی قطعا از نظر انگیزه مهم است اما وقتی می گویند دیگر حق شرکت در مسابقات را ندارید دیگر کاری به جز صبر کردن و رایزنی برای حل مشکلات از ما بر نمی آيد. ضمن این که کارهای انجام نشده زیادي برای انجام دادن داریم.

وی ادامه می دهد: این بحث به تازگی پیش آمده و هنوز به ما هم ابلاغ نشده اما به زودی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش موضوع را پیگیری کرده و ما هم همکاری می کنیم.

شجاعی تاکید کرد: قطعا فدراسیون جهانی وضعیت داخل کشور را رصد می کند این مسئله از همان ابتدا هم در نظر فدراسیون جهانی نبود اما شکایت هایی که از داخل صورت گرفت چنین شرایطی را پیش آورد.

وی در مورد احتمال تشکیل مجمع دوباره گفت: مجمع انتخاباتی قبلا تشکیل شده و دیگر امکان برگزاری آن نیست . در فدراسیون های دیگر نیز بحث تعلیق پیش آمده بود که بالاخره با چند جلسه و رایزنی حل شد. این کار سختی نیست اما حل شدن موضوع زمان می برد./مح

برچسب ها: تعلیق ، فدراسیون ، شجاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار