عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس گفت: تدوين بودجه که يک سال از برنامه پنجم توسعه است بايد كارشناسي شده، با دقت و قابل اجرا تدوين شود.

قاسم عزيزي نماينده مردم شازند در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر اهميت تقديم به موقع بودجه سنواني سال آينده و لزوم دقت در تدوين آن گفت: قطعا برنامه‌ريزي براي اقتصاد کل کشور بايد از پشتوانه کارشناسي و قوام برنامه‌ريزي برخوردار باشد لذا تدوين بودجه که يک سال از قانون برنامه پنجم توسعه است بايد با دقت و تأمل لازم تدوين شود.

وي در ادامه با تاكيد بر لزوم ارائه به موقع بودجه به مجلس از سوي دولت، تصريح کرد: مجلس براي بررسي و تصويب لايحه بودجه به فرصت کافي نياز دارد و ارائه ديرهنگام آن، مجلس را در اين امر دچار مشکل کرده و آثار زيانباري را براي اقتصاد کشور به همراه خواهد داشت.

گفتني است بر اساس قانون، دولت تا 15 آذر ماه براي ارايه لايحه بودجه به مجلس فرصت دارد که امروز(شنبه) و با گذشت 10 روز از موعد مقرر هنوز بودجه 92 تقديم مجلس شوراي اسلامي نشده است.

عزيزي پيشتر در تشريح جلسه كميسيون برنامه و بودجه مجلس كه نوزدهم ماه جاري با حضور معاونت برنامه ريزي رياست جمهوري، برگذار شده بود،‌ به باشگاه خبرنگاران گفته بود: دولت هنوز برای میزان صادرات نفت و مبنای تعیین ارزش اين فرآورده در بودجه سال آینده به نتیجه قطعی نرسیده است.

انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار