نتانياهو در اظهار نظر جديد خود در واکنش به سخنان خالد مشعل مدعي شد كه ما خواهان "صلح" با همسايگان خود هستيم اما چشمان خود را بر واقعيات نيز نمي بنديم.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه يديعوت آحارونوت، وي امروز در واكنش به سخنان "خالد مشعل" اظهار داشت كه "ما در طول 24 ساعت گذشته بار ديگر چهره واقعي حماس را ديديم."
خالد مشعل در سخنراني اخير خود به مناسبت بيست و پنجمين سالگرد تاسيس جنبش حماس تاكيد كرده است كه هرگز رژيم صهيونيستي را به رسميت نمي شناسد و براي آزادي "فلسطين از چنگال اشغالگري رژيم صهيونيستي" خواهند جنگيد.
نتانياهو در جمع اعضاي كابينه رژيم صهيونيستي گفت "آنان قصد آشتي و مصالحه با ما را ندارند. آنان خواهان نابودي اسرائيل هستند. اسرائيل بر دشمنان فائق خواهد شد اما نكته جالب توجه آنست كه ما نديديم كه محمود عباس سخنان اخير خالد مشعل در مورد نابودي اسرائيل را محكوم كند همانگونه كه وي پرتاب موشك به سوي ما را نيز محكوم نكرد. متاسفانه وي براي اتحاد با حماس تلاش مي كند، سازماني كه مي دانيم از سوي ايران حمايت مي شود."  
وي همچنين ادعا کرد "هيچ ابهامي وجود ندارد. ما خواهان صلح با همسايگان مان هستيم اما چشمان مان را نيز بر روي واقعيات نمي بنديم. ما ديگر اشتباه عقب نشيني يك جانبه را تكرار نخواهيم كرد. من اغلب از دست كساني كه توهم دارند و مي گويند كه در شرايط كنوني خواهان ادامه روند "صلح" هستند حيرت زده مي شوم. به همين خاطر است كه ما در مقابل فشارهاي بين المللي بايستيم و از منافع اسرائيل دفاع و محافظت كنيم" .

برچسب ها: نتانیاهو ، مشعل ، سخنان ، حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار