جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دانشگاه و مراکز فناوری منطقه پنج کشور با حضور مدیران و کارشناسان این منطقه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های منطقه پنج دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هدف از برگزاری این جلسه را ارتقای توانمندی های مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها عنوان کرد.

همتی گفت: در این جلسه راه کارهای لازم برای ثبت و جایگاه ارتقای روابط عمومی ها بررسی شد.
وی ساماندهی ارتباطات درون و برون سازمانی را دو محور اصلی کار روابط عمومی ها برشمرد و گفت: اگر روابط عمومی ها بتواند گره ای از مشکلات سازمان خود را در این دو حوزه بگشایند مورد وثوق سازمان و کارکنان قرار خواهند گرفت.

وی گفت: هر ساله به طور متوسط شش کارگاه آموزشی از سوی شورای هماهنگی روابط عمومی های منطقه 5 مدیران و کارشناسان این منطقه برگزار می شود.

شورای هماهنگی روابط عمومی های دانشگاه و مراکز فناوری منطقه پنج کشور شامل دانشگاه های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان از جمله دانشگاه تبریز، شهید مدنی آذربایجان، صنعتی سهند، هنر اسلامی تبریز، مراغه، بناب، محقق اردبیلی، زنجان، تحصیلات تکمیلی زنجان، ارومیه، صنعتی ارومیه و مرکز تحقیقات نجوم و اختر فیزیک مراغه است و دبیرخانه آن در دانشگاه تبریز قرار دارد و دبیر آن به مدت دو سال با انتخاب اعضا و حکم مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی می شود/س

 

برچسب ها: برگزاری ، جلسه ، هماهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.