مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با توجه به ظرفیت های مطلوبی كه در زمینه ساخت داخل در این شركت وجود دارد، امكان بومی سازی كامل كمپرسورهای گازی فراهم است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مهندس حمید بورد در آیین معارفه مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مارون افزود: طرح ساخت كمپرسورهای گازی می تواند به عنوان یك افتخار ملی در شركت نفت و گاز مارون آغاز شود.

وی با اشاره به ساخت بخشی از قطعات مهم كمپرسورهای گازی توسط شركت مارون در سال جاری، اظهار كرد: با توجه به فعالیت ایستگاه های تزریق گاز مارون و كوپال، می توان از تجربیات كارشناسان این شركت برای بومی سازی تمام تجهیزات كمپرسورها استفاده كرد.

بورد با اشاره به اهمیت شركت بهره برداری نفت و گاز مارون در تحقق برنامه های تولید مناطق نفت خیز جنوب گفت: این شركت از نظر نیروی انسانی متخصص و زیرساخت های لازم وضعیت خوبی دارد و زمینه برای توسعه این بخش ها مهیاست.

مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ادامه ضمن برشمردن توانمندی های مدیرعامل جدید شركت نفت و گاز مارون، از وی خواست با توجه به شناخت كاملی كه از این شركت دارد مسائلی چون توجه به نیروی انسانی، بهینه سازی مصرف انرژی، بهینه سازی تاسیسات فرآورشی و فعالیت های رفاه عمومی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی همچنین از مهندس رامین حاتمی در دوران سرپرستی شركت بهره برداری نفت و گاز مارون قدردانی كرد.

در این آیین مدیرعامل جدید شركت بهره برداری نفت و گاز مارون با اشاره به جایگاه و اهمیت این شركت، از مجموعه مدیران و كاركنان خواست در تحقق اهداف و برنامه های شركت بیش از پیش بكوشند.

مهندس حمید دریس گفت: مهندس بورد در زمان تصدی سمت مدیرعامل شركت نفت و گاز مارون، اقدام های قابل توجهی در این شركت انجام داده و فعالیت در این شركت را آسان كرده است.

وی در ادامه از حسن اعتماد مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب به دلیل این انتخاب و همچنین زحمات مهندس بورد در مدت مدیرعاملی و مهندس حاتمی در مدت سرپرستی این شركت قدردانی كرد.

شركت نفت و گاز مارون یكی از شركت های بهره برداری تابع شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب است كه راهبری عملیات تولید از میدان های مارون، كوپال و شادگان را به عهده دارد. /ع
برچسب ها: کمپرسور ، گاز ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.