قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از تسهیلاتی که در اختیار نخبگان قرار میگیرد خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران؛‌ سعید سهراب پور، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان درحمایت از افراد نخبه بیان کرد: یکی از تسهیلات برای افراد عضو بنیاد، معاف از مصاحبه هنگام استخدام است و باید هنگام مراجعه برای استخدام تاییدیه بنیاد ملی نخبگان را داشته باشند.

سهراب پور درمورد تسهیلات قرار گرفته برای اعضای بنیاد ملی نخبگان افزود: افراد استخدامی در هر شغلی با داشتن تاییدیه بنیاد نخبگان طبق ضوابط از یک پایه بالاتر درآمد برخوردار میشوند.

وی با توجه به گزارشات رسیده از تخلفات افرادی که خود را عضو بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌کنند، گفت: افراد زیادی برای مراجعه استخدام، خود را عضو ملی نخبگان معرفی می‌کنند و خواهان تسهیلات این بنیاد هستند.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به این گزارشات تاکید کرد: افراد عضو ملی نخبگان حتما تاییدیه بنیاد را برای استخدام با خود همراه داشته باشند.

سهراب پور با توجه به طرح سال اول مصوبه 107نفر بورسیه در داخل کشور، ادامه داد: حدود 40 نفر نتوانستند بورسیه شوند و این مربوط به نپذیرفتن بعضی دانشگاه‌ها است.

وی در مورد 40نفر اعضای زیر پوشش بنیاد که تاکنون نتوانسته‌اند بورسیه شوند، افزود: این افراد نپذیرفته شده توسط دانشگاه‌ها باید به دانشگاه‌های مورد تایید بنیاد نخبگان در خواست بدهند.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در تصریح این مطلب گفت: افراد بورسیه شده اگر تا کنون نتوانسته‌اند در دانشگاه‌های مورد تایید بنیاد قبول شوند نامه به بنیاد زده و از طریق بنیاد پیگیر این مطلب بشوند./ح
برچسب ها: نخبگان ، بورسیه ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.