مدیربازرگانی شرکت شهدباب پارس تبریز،ازصادرات قندمایع خرما ازآذربایجان شرقی به بازرهای اروپا وآسیای میانه خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، نبوی بابیان اینکه محصولات تولیدی این شرکت به بازارهای روسیه، چین، مالزی، ترکیه و نیز کشورهای اروپایی آلمان و ایتالیا صادر می شود گفت: با نگاهی نو به صنعت خرما و تولید 7 میلیون تن، می توان سالانه 30 میلیارد دلار ارز از ناحیه خرما بدست آورد .

وی با اشاره به اینکه برای صدور 13 میلیون دلار از محصولات این شرکت برای سال تولیدملی هدف گذاری شده است افزود: در در 8 ماهه گذشته توانسته ایم 70 درصد آن را محقق نمائیم.

نبوی با بیان اینکه قند مایع خرما در تولیدات طبقات مهم غذائی از قبیل آب میوه های طبیعی، بستنی ها، فرآورده های لبنی، نانوائی، انواع نوشیدنی ها کاربرد دارد گفت: قندخرما بهترین شیرین کننده برای کارخانجات صنایع غذایی به دلیل مزایای بی شمار آن از جمله قیمت مناسب در مقایسه با انواع مشابه، مانند عسل، مزه شیرینی بهتر و بیشتر می باشد.

وی با اشاره به اینکه رنگبری خرما توسط کربن اکتیو با دستگاه تمام اتوماتیک موجب شفاف شدن شهد خرما می شود افزود: قند مایع خرما، ماده ای طبیعی حاصل از استخراج عصاره خرما بدون هیچگونه افزودنی بوده و دارای ظاهری کاملاً شفاف و رنگ زرد روشن بوده و در طی فرآیند استخراج و عصاره گیری، شفاف سازی و تغلیظ تهیه می شود./س

برچسب ها: صدور ، قند ، خرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.