دومین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی آرنیس که در روزهای 16 و 17 آذرماه به میزبانی قزوین برگزار شد،با قهرمانی زنجان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان،دراین مسابقات 200 ورزشکار از 20 استان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی غدیر قزوین با یکدیگررقابت کردند، که در پایان تیم زنجان توانست در بخش فرم مقام نخست این رقابت‌ها را کسب کند،آذربایجان غربی در رده دوم قرار گرفت و تیم فارس سوم شد.

در بخش مبارزه آزاد نیز گیلان مقام اول، زنجان نایب قهرمان و قزوین در سکوی سوم این بخش قرار گرفت و در مجموع تیم زنجان با اقتدار مقام اول این رقابت را به دست آورد.

قاسمعلی قنبری، رامین قنبری، میلاد داداشی، مهدی داداشی، حمید رضا سقایی، محمد امین احمدی، امیر حسین بختیاری، مهدی گنج‌خانی، محمد ارجینی، احمدرضا رفیعی، محمدتقی فرخنده کار، حمیدرضا عباسی، سید امیرمحمد احمدی و امیر مسعود احمدی، اعضای تیم زنجان را تشکیل می‌دادند.

با مشخص شدن نفرات برتر،اعضای تیم ملی از میان این نفرات انتخاب به اردوی آماده سازی تیم ملی آرنیس که بهمن ماه برای اعزام به رقابت‌های استرالیا برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد./ب

برچسب ها: زنجان ، قهرمان ، آرنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.