سرمربی سابق تیم بسکتبال نفت سپاهان پس از برکناری تاکید کرد: تیم تنها به چهار برد برای رسیدن به پلی آف نیاز داشت و قطعا این چهار برد تا پایان فصل به دست می آمد.

بهرام رمضان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد کنار رفتن از سرمربیگری تیم نفت سپاهان توضیح داد: از ابتدای کار به دوستانم گفتم که سعی ما قرار گرفتن در جمع هشت تیم اول لیگ است و برای این کار تنها نیاز به کسب چهار برد بود برنامه هم  این بود که صنایع را در بازی رفت و برگشت شکست داده و البدر و گرگان را در دور برگشت شکست دهیم در این میان حتی احتمال یک یا دو برد دیگر هم در دور برگشت وجود داشت.

وی ادامه داد: جالب است که به من گفتند بعد از بازی گرگان به شمار فرصت دادیم که تیم بندر امام را شکست دهید! یعنی یک تیم 600 میلیون تومانی تیمی با 6 میلیارد هزینه را شکست دهد بعد هم گفتند که تیم حریف بازیکنان ذخیره را به بازی فرستاد در حالی که ذخیره های این تیم عرفان نساج پور با عنوان سهیمه خارجی و عدنان دورقی با بیش از 100 میلیون مبلغ قر ار داد هستند.

***  انتظار بردن پتروشیمی عجیب است

 وی اضافه کرد: شاید ضعیف ترین کار ما باخت مقابل گرگان و بندر کنگ بود که هر دو بازی در خارج از خانه برگزار می شد و همه از شرایط تیم گرگان در داخل خانه خبر دارند و از طرفی مقابل قشم هم بدون بازیکن خارجی بازی کردیم دیگر انتظار بردن تیم هایی مثل زنجان پتروشیمی ماهان یا مهرام از تیمی که کمترین هزینه را در لیگ داشته، عجیب است.

رمضان تاکید کرد: اکثر تیم های امسال بالای یک میلیارد هزیه کرده وتمرین زیادی هم داشتند اما با وجود شرایط خاص و رود نفت به لیگ بعد از چند هفته سرمربی تیم را می برند شاید هم در این میان اشتباه از من بود که اعتماد کردم و باید این جریان را به عنوان تجربه ای محسوب کنم که دیگر با تیم هایی به این شکل همکاری نکنم هر چند بهای این تجربه بالا بود./مح


 

برچسب ها: پلی آف ، چهار ، برد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار