مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: همان اول فصل گفته بودم كه مانوئل ژوزه نمي تواند پرسپوليس را جمع و جور كند.

ناصر ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپوليس امروز با ژوزه قطع همكاري كرده اما همان اول فصل گفته بودم كه اين مربي پرتغالي نمي تواند تيم بزرگ پرسپوليسي را جمع و جور كند و در نهايت هم ديديد كه ژوزه نتوانست با پرسپوليس نتيجه بگيرد و با او قطع همكاري كردند من بعد از 15 روز كه ژوزه با پرسپوليس كار كرد، گفتم كه او نمي تواند با پرسپوليس كار كند اما مسئولان بعد از يك نيم فصل به اين نتيجه رسيدند و او را كنار گذاشتند.

وي افزود: قطع همكاري با ژوزه اتفاق بسيار خوبي براي پرسپوليس است به شرطي كه در انتخاب سرمربي بعدي خود دقت كرده و خوب فكر كرده باشند در جلسه كميته فني كه قرا راست فردا برگزار شود نبايد هر كسي حرف خودش را بزند و نظر شخصي اش را بگويد بلكه بايد به يك توافق كامل برسند و بهترين تصميم را بگيرند و بهترين گزينه ممكن را انتخاب كنند.

مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: الان با دستگاه پرسپوليس يحيي گل محمدي را به عنوان سرمربي موقت تيم اعلام كرده است اين سرمربي موقت تا چه زماني خواهد بود؟ آيا يحيي يك روز، يك ماه يا تا آخر فصل قرار است كار كند اما اسم او سرمربي موقت تيم باشد؟ به نظر من كلمه موقت را بردارند و به هر كسي كه اعتقاد دارند، او را به عنوان سرمربي تيم معرفي كنند.

ابراهيمي اظهار داشت: رويانيان گفته كه مربي ايراني سال بعد تيم را هم انتخاب كرده ايم اگر واقعا رويانيان سرمربي سال آينده پرسپوليس كه ميگويد ايراني است را انتخاب كرده از همين الان او را بياوردتا با تيم كار كند چرا سال آينده او را بياورد شايد هم مربي مدنظر رويانيان الان تيم دارد و نمي‌تواند به پرسپوليس بيايد و در اين صورت مسئولان اگر مي خواهند يحيي گل محمدي را نگه دارند كلمه موقت را بردارند و به او قدرت بدهند تا كار كند.

مربي سابق پرسپوليس اظهار داشت: من ميگويم كلمه موقت را بردارند چون مربي موقت نزد بازيكنان قدرت اجرايي ندارد و بازيكنان او را به چشم يك آدم موقت نگاه ميكنند مثل حبيب كاشاني كه درگذشته مديرعامل موقت پرسپوليس بودو چون اسم موقت را روي او گذاشته بودند كسي به او توجهي نمي كرد.

وي افزود: الان بحث جايگزين مانوئل ژوزه است و من به گزينه داخلي اعتقاد دارم الان بچه هاي پرسپوليس مي توانند اين تيم را جمع كنند بازيكنان قديمي پرسپوليس الان مربيان خوبي شده اند و مي توانند در اين تيم كار كنند به شرطي كه اتحاد داشته باشند و تك محور نباشند و خودخواهي را كنار بگذارند و دست به دست هم بدهند و پرسپوليس را نجات دهند.

ابراهيمي تصريح کرد: در استقلال هميشه يك اتفاق خوب را ديده ايم و هر كسي كه از جمع استقلالي ها سرمربي مي شود بقيه استقلالي ها را دور خودش جمع مي كند مثلا اگر امير قلعه نوعي سرمربي تيم مي شود دستيارانش را استقلالي مي گذارد اما در پرسپوليس چنين چيزي نيست و متاسفانه بچه هاي پرسپوليسي  در كار مربيگري با يكديگر اتحاد ندارند.

ابراهيمي در پايان گفت: در حال حاضر افشين پيرواني و گروهش مي توانند پرسپوليس را نجات دهند چون پيرواني گروه بسيار خوبي را جمع كرده است علي دايي و حميد درخشان هم ميتوانند به پرسپوليس كمك كنند به شرطي كه  اسم موقت روي آن ها نباشد من از كلمه موقت خوشم نمي آيد و براي بازيكنان هم قابل هضم نيست اگر هم قرار است يحيي گل محمدي تيم را اداره كند او را به عنوان سرمربي تيم اعلام كنند و تيم را به وي بسپارند./مح
برچسب ها: پرسپولیس ، مربی ، ژوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار