رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: چهارمین جشنواره مطالعات قرآنی دانشجویان ایران به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر قاسمی امروز در نخستین جلسه ستاد استانی هماهنگی برگزاری چهارمین جشنواره مطالعات قرآنی دانشجویان ایران در اردبیل افزود: برگزاری جشنواره مطالعات قرآنی در دانشگاه‌ها زمینه ترویج این ارزش‌ها و آشنایی قشر دانشجو با اندیشه‌های علمای بزرگ ایران اسلامی را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری موفق دوره‌های قبل این جشنواره در استان اردبیل از همکاری‌ مطلوب اعضای ستاد استانی در این راستا تقدیر کرد و گفت: امیدواریم در این دوره از جشنواره شاهد حضور بیشتر دانشجویان نسبت به سنوات گذشته باشم.

قاسمی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج آثار و اندیشه‌های اندیشمندان اسلامی در بین آحاد جامعه، اعتلای فرهنگ کتابخوانی در بین دانشجویان و عموم جامعه، افزایش آگاهی دانشجویان در خصوص لزوم وجود دین در زندگی، ارتقاء سطح علمی و قرآنی عموم جامعه و توجه به مبانی تحول در سبک زندگی ایمانی عنوان کرد.

رئیس ستاد استانی چهارمین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران  افزود: این جشنواره دارای چند بخش شامل چند مسابقه از جمله مسابقه اینترنتی است که این بخش از مسابقه ویژه عموم مردم بوده و کاربران با مراجعه به سایت جشنواره می‌توانند در این مسابقه شرکت کنندب/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.