هفته دوازدهم ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه هاي كشور در حالي با انجام 14 بازي به اتمام رسيد كه با شكست صنعت ساري مقابل حريف فاصله اين تيم با صدر جدول زيادتر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، تيم صنعت ساري كه در ورزشگاه شهرداري مهمان ميناب طيور هرمزگان بود در حالي از حريف خود شكست را پذيرا شد كه تا دقيقه 85 از ميزبان خود يك بر صفر جلو بود.

در پنج دقيقه پاياني اين بازي دو بار دروازه صنعت ساري توسط بازيكنان ميناب طيور هرمزگان باز شد كه در نهايت منجر به شكست تلخ دو بريك مقابل حريف شد.

صنعت ساري با اين شكست 18 امتيازي باقي ماند و فاصله خود با صدر جدول را به 10 امتياز افزايش داد و به نوعي با صدرنشين جدول فاصله گرفت.

در ديگر بازي اين هفته استقلال ساري در حضور تماشاگرانش موفق شد مهمان خود را با يك گل شكست دهد.

تيم فوتبال استقلال ساري كه در ورزشگاه شهيد متقي در حضور 500 هوادار ميزبان البدر بندر كنگ بود كه با تنها گل ميثم خزايي مهمان خود را با شكست بدرقه كرد.

استقلال ساري با اين پيروزي جمع امتيازات خود را به عدد 11 رساند و در رده 11 جدول قرار گرفت.

همچنين درياي محمودآباد ديگر نماينده مازندران كه در ورزشگاه شهيد بهشتي محمودآباد ميزبان دارتاك لرستان بود در نهايت دو تيم با تقسيم امتيازات به تساوي يك بر يك رضايت دادند.

درياي محمودآباد با اين تساوي با هفت امتياز همچنان قعرنشين جدول و در رده 14 جاي دارد.

در ديگر مسابقه اين هفته بازي دو تيم نوژن شهرداري شموشك نوشهر و داتيس لرستان كه قراب ود در ورزشگاه تختي خرم آباد برگزار شود، به علت مشكلات نماينده لرستان برگزار نشد.

تيم نوژن شهرداري شموشك نوشهر نيز اوضاع احوال خوبي ندارد و با هشت امتياز در رده 13 قرار دارد./ع


برچسب ها: شکست ، جدول ، زیادتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.