گروهی از مردم ولایت‌مدار بوشهر که برای زیارت ضریح مقدس حضرت امام حسین(ع) رهسپار خوزستان شده بودند امروز وارد اهواز شدند تا به کاروان سفینة النجاة بپیوندند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، جنوبی‌های با صفا و خونگرم با طی مسافت بین بوشهر تا اهواز برای زیارت ضریح نور به مرکز استان خوزستان آمدند و چشمانشان به ضریح عشق منور شد.

این بوشهری‌ها با حضور در جمع هزاران نفری مردم خوزستان و اهواز ضمن زیارت ضریح امام حسین (ع)، عشق و ارادت خود نسبت به سرور و سالار شهیدان را ابراز داشتند.

همچنین هموطنانی از استان‌های گلستان، البرز، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، خراسان رضوی، ایلام و اصفهان و همچنین شهرستان گچساران برای زیارت ضریح مقدس شهید کربلا به اهواز آمده‌اند.

ضریح امام حسین (ع) از بعد از ظهر روز جمعه در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز استقرار یافت و با توجه به استقبال مردم این شهر دو شب را مهمان اهوازی‌ها بود.

این ضریح نورانی پیش از ظهر امروز حرکت خود را به سمت کوت عبدالله، خروجی اهواز به سمت آبادان را آغاز کرده و قرار است تا ساعاتی دیگر کاروان سفینةالنجاة در حلقه عشق و محبت شیعیان اثنی عشری و عرب زبان این منطقه قرار گیرد.

مسیر بعدی کاروان سفینة النجاة در کربلای خوزستان، شهر مقاوم آبادان است ولی در بین راه در بین ولایتمداران منطقه دارخوین و شهرستان شادگان برای ساعاتی متوقف می‌شود./ج1

برچسب ها: کشتی ، بوشهر ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.